Etos 'zwanger worden', cyclus in de war?

Discussion in 'Zwanger worden' started by bieniwini, May 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds vorige maand begonnen met de Etos 'zwanger worden' pillen, na wat goeie verhalen.
    Nu ben ik normaal gesproken echt stipt tussen 24 en 27 ongesteld, maar nu heb ik sinds mn NOD last van krampen, maar het zet nog steeds niet door. Verder heb ik het warm...koud....warm...koud. Moet vaak plassen en ben moe, maar verder heb ik eigenlijk weinig 'symptomen'. Ik zit nu op dag 27, zou ik toch zwanger zijn of is mijn cyclus van slag door deze pillen? Ik ben in de war!...

2. Boogy

Boogy Bekend lid

Apr 22, 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou een testje doen!

3. meissie83

meissie83 Bekend lid

Nov 30, 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik zeg ook testen!

4. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Dat heb ik gisteren al gedaan maar helaas negatief.
    Pffff ik maak mezelf helemaal gek. Heb gevoelige tepels. En bij al het andere wat ik voel denk ik: zou ik dan toch????
    Ik hoop dat ik mezelf kan bedwingen nog een paar dagen te wachten. Als ik na het weekend nog niet ongesteld ben, gooien we er nog een testje tegenaan.

5. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclus werd 9 dagen korter (van 39 naar 30 dagen...)!

Testen dus!

6. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

May 15, 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh al gedaan.... Even afwachten dan maar.
    Waarom heb je de pillen geslikt als je al een korte cyclus had? In principe is foliumzuur goed genoeg hoor.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Destijds ook Etos Zwanger Worden gebruikt. Had cyclussen van 27/28 dagen. Maar met die pillen opeens cyclussen van 34 dagen! Na 2 cyclussen dan ook met die pillen gestopt.

Er zit een kruid in, Vitex Agnus Castus, wat je cyclus reguleert. Maar als je van jezelf al een keurige cyclus hebt, valt er niks te reguleren en kan je cyclus zelfs langer worden.

Desondanks hoop ik dat je toch zwanger blijkt te zijn!

8. AmberS

AmberS Bekend lid

Oct 16, 2013
    685
    0
    0
    Eigen baby- en kinderkleding zaak
    Gelderland
    Ik vond de Etos pillen zelf niet zo fijn, had ook 't idee dat ze mn cyclus in de war brachten.. maar je gaat uiteindelijk van alles geloven denk ik, of 't echt zo is weet ik niet , alleen in de maand waarin in die Etos zwanger worden gebruikte was m'n cyclus 7 dagen langer! De langste cyclus in al mn cylussen tot aan mn zwangerschap nu.. :)

9. Niandra

Niandra Actief lid

Sep 19, 2013
    311
    1
    16
    Hier ook de Etos zwanger worden pillen gebruikt, maar mijn cyclus bleef gewoon hetzelfde. Ik ben ze daarom ook blijven slikken destijds.
    Lastig die onzekerheid!

10. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,020
    3,671
    113
    Ik ben ze juist weer gaan slikken omdat ik ze eerder slikte en keurige cycles had totdat k stopte. Wrrd steeds langer nu zelfs 1 overgeslagen dus weer aan die pillen gegaan.
    Voor ooit mn pil gebruik had ik al een onregelmatige cycles hoop dat ze nu juist met pillen regelmatig word.

misschien gewoonidd alleen foliumzuur gaan slikken als je al een normale cycles hebt

11. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Ik slikte al ruim 1,5 jaar foliumzuur! Dus wou even iets anders proberen. Vanaf het moment dat ik met de pil stopte was ik 'regelmatig' ongesteld. Tussen de 24 en 27 dagen. Voor de zomer willen we stappen ondernemen om naar de huisarts te gaan.

12. 1983tineke

1983tineke Actief lid

Nov 10, 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier was toendertijd mijn cyclus volledig in de war van die pillen. Ik legde de link omdat iemand anders toen op dit forum ook een onderwerp zoals jij opende. Ik had die pillen gekocht omdat ik dacht dan gewoon alle vitamines te slikken en niet om mijn cyclus te veranderen. Ik ben er toen direct mee gestopt, het idee dat ik iets slikte wat zo'n invloed had vond ik beetje griezelig. Mijn cyclus was daarna vrij snel weer normaal...

13. bieniwini

bieniwini Actief lid

Apr 3, 2014
    207
    0
    0
    Gelukkig is mn menstruatie vanochtend doorgezet. Dus zo erg van slag is mn cyclus toch niet. 28 dagen is normaal toch? In ieder geval op naar de volgende ronde!

Share This Page