dochter 11 weken, nog steeds vloeien..?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Napoleon, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hoi hoi,
    hier ben ik toch nog maar een keertje...

Femke is bijna 11 weken geleden geboren maar hier is het volgende aan de hand, ik doe het hele verhaal even voor de volledigheid en wellicht heeft het iets met elkaar te maken...

Mijn bevalling was weer snel, maar zonder echt duidelijke regelmatige weeën, alleen de laatste 20 minuten kwamen ze om de 3/4 minuten. Daarvoor zat er rustig een half uur tot 20 minuten tussen.
    Doordat de navelstreng afbrak in het nageboortetijdperk (zat aan de vliezen ipv de placenta) moest ik deze er zelf uitpersen.
    Daarna weer veel bloed verloren, baarmoeder trok niet goed samen, oxitocine werkte niet en kreeg toen zetpillen die gelukkig wel werkten.
    Flink veel naweeën gehad waar ik ook best ziek van was (geen koorts oid maar voelde me echt niet lekker 2w lang)

Bij mijn andere kids bleef ik 5,5wk vloeien en dan was het klaar. Hier echter met 8 wk nog vloeien (rood, soms bruin), toen 1 dag niet, de dag erna mirena laten plaatsen, de sonde kwam er bloederig weer uit (de vorige keer niet). Sinds mirena erin zit weer altijd bloedverlies en veel krampen.

Zostraks bij het toiletbezoek kwam er een 1,5cm x 1cm iets uit, weet niet precies wat het is maar het was stevig, wit met kleine bloedstolseltjes, beetje kipfilet achtig.

Wat kan ik het beste doen? aanzien of iets anders? En wat kan er aan de hand zijn? Ik ben het nu wel zat, mn hb is ook nog steeds niet in orde, ondanks de ijzertabletten, broodjes appelstroop en roosvicee ferro. Heb vrijdag weer laten prikken.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik zou toch even contact op nemen met je huisarts. Voor de zekerheid even overleggen. Je ziet wel vaker dat door een spiraaltje je ook een tijdje onregelmatig bloedverlies kan hebben.

Imke

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben bij de huisarts geweest en hij denkt dat het toch nog een stukje placenta was, nu moet ik naar het zh voor een echo, in de hoop dat dan alles weg is. Het bloeden is na het stukje helaas nog niet over en de krampen ook niet... duimen dus maar...

4. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige

Deel Deze Pagina