Onrustig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anais, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Herkennen jullie dat ook? Mijn vriend ziet me elke dag rondlopen in huis m(frigo kijken,buiten kijken,op en neer wandelen omdat ik niet weet waar naartoe gaan en doen) hij zegt dus dat ik zo onrustig ben. Vaak ben ik ook onwijs irritant en boos omdat ik niet wEet wat ik met mezelf moet aanvangen.

Probeer nu een bad te nemen maar ben gewoon nog met mijn hoofd overal en nergens.

Ook kan ik totaal niets meer besluiten ivM babykamer verven (kleur) en het kiezen van decoratie/textiel. Zit dan uren te zoeken en dan geef ik op,of dan vind ik iets en de dag erna toch maar weer niet. Krijg er zelfs hoofdpijn van!

Dus,kennen jullie dit? Wat doen jullie dan?

2. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Oo ja zo herkenbaar! Heb het tevens snel benauwd, kan niet stil zitten en wil steeds iets doen, zoveel en niks aan mijn hoofd dat zelfs rustig een boek lezen niet lukt! Was de eerste zw hetzelfde, het helpt wel om filmpjes te kijken, of gewoon te gaan wandelen.

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Dat heb ik ook bij alle zwangerschappen gehad!
    Ontzettend onrustig, met 10 dingen tegelijk bezig en enorm besluitloos .. :D

4. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik heb het de afgelopen weken ook heel erg. Gewoon omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet. Heel erg irritant

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ken het niet, maar had erge BI en alle bewegingen moest ik (en moet ik vaak nog) zo beheerst doen dat ik blij was als ik even niets hoefde ;)

6. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    herken het wel ben ook veel in de weer en heb geen rust in mn kont ben ook sneller afgeleid bijv denk ik een boekje te gaan lezen binnen 5 min doe ik weer wat anders

Deel Deze Pagina