hoi hoi, as week is mijn moeder,de oma van onze uk jarig, nou wil ik graag een zelfgemaakt leuk kado geven van onze kleine, maar wat??? hopelijk hebben jullie ideeen?
Geeft haar een badtegel met zijn handdruk op. Maak een fotolijstje met oma en uk samen, en dan nog een mooie tekening van hem. Zijn maar voorbeeldjes, ik weet ook niet zoveel
Hand of voetafdruk maken op gekleurd papier en inlijsten in een mooi lijstje. Je kunt ook van luchthardende klei (bij de hema te koop) een rondje maken en dan daar zijn handje in drukken. Maak je aan de bovenkant een gaatje en dan goed laten drogen. Als het droog is, kan ie mooi geverfd worden. Dat heeft Thijmen onlangs aan opa gegeven
Ik koop wel eens een canvas bij de Action waar ik zoonlief dan lekker op laat kliederen, met vingerverf bijvoorbeeld. Even laten drogen en tadaaaa een zelfgemaakt schilderij!
Blank vogelhuisje bij pippoos dat bedrukken mwt hand en vietafdrukjes in verf, blanke lak (action) erover, leuk bolletje vogelvoer eraan en klaar! Viel hier erg in de smaak!
Wat ik ga doen met Mayron: Bij de action heb je van die kleine houten spiegeltjes met een laatje eronder voor een euro of 2. Die kan je die kleine laten verven of laten beplakken met steentjes, zit al even te kijken of ik zo 1 2 3 een voorbeeld kan vinden. Vind het zelf wel leuk om het te doen met Mayron.
Mok verven met je kind? Hebben wij gedaan voor de oma's met moederdag. Was hij 1,5jaar. Kan niet goed zien hoe oud je uk is?!
Oh dit is dus het bewuste lijsje, hij is van blank hout dus leuk te verven of te beplakken, deze is al eeeh ... gepimpt (not my taste) maar goed, dan weet je waar ik het over heb haha Bekijk bijlage 202223