maandverband

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik heb PSOC, en dus haast nooit ongesteld,
    Nu is het zo dat ik altijd always gebruik de oranje pak( als ze in de aanbieding zijn sla ik ze altijd in haha)
    Nu ben ik na een half jaar weer eens ongesteld geworden en lijkt het er op of ik er niet meer tegen kan, krijg er uitslag van en het jeukt heel erg.

Wat voor maandverband gebruiken jullie?
    Ik heb ook wel eens dat soort plastics gehad maar dat blijf plakken en dat is dus helemaal niets voor mij, het moet dus wel zacht zijn ( snappen jullie het nog)?

Moet er ook bij vertellen dat ik als ik ongesteld ben wel altijd een OB in heb de maandverband is echt voor het doorlekken. Ik ben het altijd heel erg daarom.

Bedankt alvast

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ja always ben ik ook niet blij meer om ! na men bevalling heel veel last van uitslag jeuk en men knip , gyn zen antwoord ? tja normaal als je schuurpapier gebruikt ! ik gebruikte dan vania, of tena en dat was heel wat beter ! ik kan zoiezo heeel moeilijk tegen maanverband heb altijd wel uitslag maar deze vond ik het prettigst

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    áls ik maandverband gebruik, heb ik vaak always de blauwe, is de normale geloof ik

4. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Tena en Vania kan je ook gwn bij de kruitvat halen?
    Heb van Vania nog nooit gehoord namelijk

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

altijd always

6. peekaboo

ja kan je bij de kruidvat halen ! vania ?? geen idee of ze dat in nederland ook hebben ? ik woon namelijk in belgie en ik koop het bij kruidvat of colruyt

7. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    kotex....de zwarte of witte pakken....zijn zacht, niet dat plastic achtige gevoel....

maar dan is meer voor als je wat zwaarder ongesteld bent, maar dat is de enige die ik gebruik, de rest krijg ik uitslag en jeuk van :)

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Libresse. Ik kan niet tegen Always.

Eigen merk van kruidvat is ook goed te doen

9. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

libresse of ah eigenmerk altijd met vleugeltjes

10. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb normaal gesproken altijd Always. Maar aangezien het vrij duur is, besloot ik bij de laatste menstruatie eens Loft van de Aldi te proberen, en die beviel me goed en kreeg er ook geen uitslag van, wat ik normaal dus wel krijg van alle maandverband behalve Always. Dus loft beviel me goed en het lijkt wel een soort katoenen laagje wat op het maandverband zit.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Jel, dat is wel een tip. Ik ga dat ook eens proberen van de Aldi.

12. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ja ga Kotex dan morgen maar eens halen, heb altijd erg ongesteld dus gebruik ook OB's misschien dat ik dat dan maar ga stoppen zodat alles er gewoon uit komt heb soms het gevoel dat er veel blijft zitten door de ob, sorry voor de vieze details haha

13. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Hier tampons en 's nachts always voor de nacht.

Maareh bedoel je niet dat je PCOS hebt?

14. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Always jeukt bij mij ook supererg.Net alsof het zweet en word helemaal schraal daaronder(fijn!not).
    Gebruik nu kotex die is zacht.

15. peekaboo

kotex verkopen ze dat in belgie ?

16. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Ik kan ook niet goede tegen maandverband maar als ik Libresse neem met kamille heb ik weinig tot geen last.
    Misschien heb je er wat aan.

17. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hier nog eentje die kotex gebruikt, had voor mijn bevalling altijd die oranje van libresse, maar daar kan k tegenwoordig niet meer tegen..

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk dat je PCOS bedoelt? ;)

Ik gebruik Etos eigen merk voor de zeldzame keren dat ik ongesteld ben (lek ook altijd door, ook heftige menstruaties door de pcos), bevalt prima..

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik gebruik eigenlijk altijs Always! Die blauwe pakken..

20. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben enorm allergisch voor maandverband en tampons. Krijg er echt ontstekingen van aan de randen. Een dag gaat wel, daarna is het helemaal mis en doet het enorm zeer.
    Na heel lang zoeken heb ik 1 keer wasbaar maandeverband besteld bij cute cotton. En man, wat een verademing! ik heb totaal geen allergische reacties meer, niets. Ik was er zelf vrij sceptisch over, maar het is heerlijk, lekt niet door, want er zit een pull laagje tussen, en het gaat gewoon in de wasmachine.

Voorheen gebruikte ik Kotex volgens mij, always is altijd een ramp geweest.

Deel Deze Pagina