Ik word gek van de mijne. Hij valt heel snel om, is te laag (krijg rugpijn). Ik zoek nu dus een goede strijkplank maar zie door de bomen het bos niet meer. Welke strijkplank hebben jullie en bevalt deze??
Wij hebben volgens mij deze: Tomado Speciale 122x38 cm kopen? Bestel bij Strijkplank-webshop.nl Nergens last van. Een prima strijkplank.
Brabantia is idd erg fijn. Breed en stabiel. Zelf heb ik er 1 van Tefal, die kreeg ik bij mijn strijkijzer. Ik heb nl zo'n stoomgenerator. Dat is echt de koop van de eeuw geweest Maar over mijn strijkplank ben ik ook tevreden, hij is stabiel.
pfff wou dat ik dat kon zeggen! Mijn man (+ mijn beide zoontjes) dragen erg veel blousjes en overhemden...tja dan moet je wel en ik heb er een bloedhekel aan (mede omdat die plank steeds omvalt....)
1 van ruim 34 jaar oud hahhaa, gekregen van mijn moeder en zij kocht een nieuwe hij is oranje hihihi, maar ben er tevreden over, mooie hoogte en sinds ik een goed ijzer heb (ook gekregen maar dan nieuw) strijk ik!! hahahaha
Ik heb er een van brabantia, een hele brede. Erg fijn moet ik zeggen! Door de breedte hoef je de kleding niet zo vaak te verplaatsen omdat je meer strijkoppervlak hebt. En ik denk dat hij hier door ook stabieler is
Dank jullie wel meiden! Dat is dus heel duidelijk. Ik ga voor een Brabantia. Ga zo maar eens richting blokker
Blokker open vandaag? wat een luxe. Ik ga morgen denk ik ook maar die van brabantia halen.. dit goedkope kutding wat ik nu heb zakt telkens naar benee. Wel superduur zeg! O en voor de niet strijkers.. hoe vouwen jullie dan kleding op?? Want dat doe ik op mijn strijkplank..
De droger staat op de wasmachine en daartussen heb ik een uitschuifbaar opvouwplankje...en vouwen kan ook nog op de tafel of op bed.
In Zoetermeer zijn tegenwoordig alle winkels in de stad open op zondag. Heerlijk! Ik heb een leifheid gekocht type airboard L. Was eigenlijk ruim 90 euro maar omdat de verpakking eraf was mocht ik hem voor 59 euro hebben. Hij is top. Kan heel hoog dus net een berg staan strijken en wel zonder rugpijn of vallende plank