dringend haarverf vraagje

Discussion in 'De lounge' started by nourenyasmin, Apr 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,796
    495
    83
    Bij mij is het geel niet meer geel, de oranje gloed zit er nog wel, maar het is niet meer fel van kleur...meer een koperkleurige gloed (wat nog best natuurlijk staat :D).

En je moet het inderdaad daarna weer uitspoelen. En lekker veel conditioner gebruiken, want je haar wordt er wel iets droger van (zitten ook niet echt verzorgende bestanddelen in die shampoo).

En voor die 2.50 dat die fles van kruidvat kost, is het het proberen sowieso wel waard ;)

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

Dec 13, 2014
    1,858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik ben kapster: als je lichter wil gaan kan je dit niet zelf doen je kan best naar een kapper gaan. je gaat je haar alleen feller verknoeien en dood maken. ik vrees dat je ontkleuring hebt gebruikt want met gewone blonde verf en 20vol word je donker haar niet lichter :(

3. Umm Asmae

Umm Asmae Actief lid

May 25, 2012
    249
    0
    0
    huisvrouw/ kapster
    Hier nog een kapster, ik sluit me aan bij de bovenbuurvrouw,

ALs je van donker naar licht wilt, Moet!! je eerst ontkleuren anders lukt het je nooit!!. Soms wilt het 1 tint lichter worden mits je haar nooit eerder is geverfd!

trap niet in de ontkleuringen van de winkels, dit is een proces waar de kapster bij moet blijven en vaak nog water of extra ontkleuring toevoegen omdat ontkleuren niet in zijn geheel gelijk matig verloopt. Dit heeft te maken met de warmte bronnen op je hoofd, waar het warmer is gaat het proces sneller!
    ja bij de kapper betaal je ff wat meer, het eindresultaat en kwaliteit mag er dan ook wel wezen. miss ben je uiteindelijk nog bij de kapper goedkoper uit nadat je 6 keer thuis het hebt geprobeerd te redden ;)

4. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

Aug 30, 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Euh, ik zou naar de kapper gaan om het goed te laten krijgen ;)

5. nourenyasmin

nourenyasmin Bekend lid

Jan 19, 2013
    566
    0
    16
    fulltime mama
    ik ben nu bezig met de zilvershampoo behandeling, kijken of dat werkt. anders inderdaad even naar de kapper. gelukkig kan ik bij een kapper thuis komen en is ze niet zo duur :D
    is het ook normaal dat je haar zo naar die verf blijft ruiken, ook na het wassen??

Share This Page