Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Wij willen graag een dakkapel laten bouwen op de zolder waar ons zoontje komt te slapen. Nu vroeg ik me af, hoe gaat zoiets in zijn werk? Moet ik gewoon een offerte aanvragen of wat? Weet ook iemand wat dat ongeveer kan kosten? Oja en heeft nog iemand goede ervaringen met een bedrijf wat in brabant zit? in de buurt van Eindhoven denk ik maar, neem aan dat ze niet heel brabant gaan rondrijden?! Dank je alvast voor jullie hulp!
er is toevallig een topic over kunststof kozijnen net hierboven, dus ik denk dat je daar wel wat aan hebt. ik geloof dat een dakkapel rond de 13.000 euro uitkomt. het is beter eerst verschillende offertes aan te vragen en te bedenken hoe je het wilt financieren. de meeste bedrijven hebben een afbetalingsregeling, of je moet genoeg gespaard hebben. groetjes, Miranda
13000 euro is volgens mij wel erg veel! Wij hebben een gigantische kapel laten zetten door een aannemers bedrijf vorig jaar. Hij is 5,5 meter lang. En het heeft ons 7500 euro gekost! We moetsten hem wel zelf afwerken. De binnenkant dan. Met gips op het plafond enzo. Maar dat was vrij simpel en zo gebeurd. In totaal met de afwerking misschien 8000 euro kwijt geweest.
bij ons in de buurt zijn het laatste jaar nogal wat dakkapellen gezet en allemaal rond die prijscategorie. vond het ook al prijzig, maar ja.
nou hier in brabant staan ze rond de 5000,- euro wel van hout en dan heb je al heel wat hoor ... we hebben al een mooie goeie gevonden voor 3500,- euro ! toch een kwestie van goed zoeken trouwens !
Mijn man werkt bij Belisol Eindhoven daar hebben ze zowel hout als kunststof voor kozijnen, dakkapellen, overkapingen rolluiken zonweringen en serres je kunt daar eens een offerte gaan aanvragen dat is vrijblijvend. En is toch wel een van de betere bedrijven in de benelux voor dit soort dingen.
Behoorlijk, want hier in de straat meerdere tussen de 5000 en 7500 euro. Ligt er idd ook aan of je zelf afwerkt of niet.
dat zijn allemaal betere bedragen. bij ons zat er gelukkig al een grote op, maar ik had zo'n hoog bedrag echt niet uitgegeven. Belisol staat trouwens goed bekend, maar vind hem zelf één van de duurdere. hun offerte viel voor onze kozijnen toch behoorlijk hoger uit als degene die we nu hebben.
Wij hebben hm bij onze nieuwbouwwoning er gelijk bij de bouw op laten zetten. Het was 8000,-, maar dan wel helemaal afgewerkt....en we komen straks niet in de zooi te zitten Huis wordt pas in april 2009 opgeleverd, maar dakkapel zit er nu op! Ik zou verschillende offertes laten maken, de prijzen kunnen zo uiteen lopen.
Hoe groot is een dakkapel van 13.000 euro dan? Wij hebben hier van verschillende bedrijven een offerte liggen voor een dakkapel van 4 meter 15 en daar betalen we rond de 4000 euro voor! En daar zit alles bij huur van kraan,plaatsen,uur loon enz Dus ik denk dat je het wel iets te hoog inschat. Wij hebben gewoon verschillende bedrijven uitgenodigt en kiezen dan waar wij ons het beste bij voelen. En voor de meeste dakkapellen hoef je geen vergunningen aan te vragen hoor maar dat weten de bedrijven zelf wel te vertellen. Suc6
wij hebben 6000 betaald met alles erop en eraan ook verven alles Ik zou verschillende offertes opvragen