Ik vind ook Vince het mooiste en Just helemaal niet mooi. Succes, ik had niet gedacht dat een naam zoeken zo moeilijk was.
just vind ik niet kunnen ... stel hij wilt later gaan studeren of stage volgen of werk zoeken in een land waar ze engels spreken.. en dan heet je Just... dat vind ik eigenlijk niet kunnen (zelfde principe als de naam Floor.. in een engels sprekend land kan dat toch echt niet).. Vince en Dex vind ik wel erg leuk.. Vince vind ik de leukste..
Leuke namen! Staan alle 3 in mijn lijstje! Dex toch wel op 1! Just vind ik ook leuk, ik ken een jongentje dat ze heet! Maar in engelstalige landen is het niks! (Zou ik niet mijn besluit van af laten hangen hoor!) Vince ook heel leuk! Je kan voor mij niet fout kiezen!
Mag ik vargen wat je meiden namen lijstje is?? Aangezien we de zelfde smaak hebben voor jongensnamen, ben ik daar best nieuwschrierig naar!
@Missy1985: Voor een meisje hebben we vanaf het begin al Skye. Dat vind ik echt een stoere meisjesnaam en het past goed bij onze andere dochter; Megan... Voor een meisje vinden we Reece, Logan en River ook heel mooi en voor een jongen Reave en Mylo maar helaas bestaan deze namen al in ons fam. haha. Welke namen heb jij nog meer op je lijstje staan?
Waarom zou Just raar zijn in een engelssprekend land? Bedoel: in landen als Amerika worden ze toch allemaal zowat vernoemd naar bloemen, maanden, jaargetijden, seizoenen landen etc. Dus een naam als Just zal daar vast niet vreemd zijn. Persoonlijk vind ik van alle drie de naam Dex het leukste.
Jongens namen: Dex Seth Just Vinn/ Vince Jace Sepp Enzo Meiden namen: Ivy River Skye Jordan July Joly Juna Levi Soms komen er namen bij, en soms vallen er weer wat namen af! En niet te vergeten de naam van onze dochter Charlee