Ons zoontje heb ik vanaf ruim 2,5 mnd ingebakerd (traditioneel, de puck was niet voldoende). Eindelijk van die slapeloze nachten af (en dan bedoel ik dat hij max. 2,5 uur achter elkaar sliep en dan weer 2 uur wakker was en dan totaal vermoeid was maar niet in slaap kon komen). Na 6 weken inbakeren gestart met afbouwen, dit ging zeer moeizaam maar uiteindelijk slaapt hij nu in een slaapzak met de mouwen naar binnen. Wel heeft hij er af en toe 1 armpje uit weten te krijgen. Nu aan het proberen met 1 of 2 armpjes eruit. 1 lukt nog wel maar 2 is een totale ramp dan valt hij echt niet in slaap en de ene x dat het wel lukt is hij na 30 min. wakker en totaal niet uitgerust. Met 1 armpje eruit gaat het wel hoewel dit ook af en toe totaal niet lukt. Ik weet dat het een lastige slaper is en ook met inbakeren af en toe een slaapje niet deed (dus 4 uur of langer wakker was). Daarom ben ik dringend op zoek naar ervaringen van anderen. Heeft iemand dit ook gehad en hoe lang heb je dan ingebakerd/ hoe lang heeft je kindje in de puck of met de mouwen in de slaapzak gelegen??? En heeft iemand nog tips??? Het is geen buikslaper, heb ik ook al geprobeerd maar dan wordt hij zeer onrustig en blijft zijn hoofd op tillen. En hoe gevaarlijk is het met de mouwen in de slaapzak als hij dadelijk rolt????