Dames is het normaal dat ik de symptonen soms wel heb en soms niet. Moe ben ik altijd maar soms ben ik misselijk en eerst had ik last van mijn bortsen en nu niet meer. Ben bang voor een miskraam. Ik heb al 1 gehad een paar maanden terug. Liefs, Chant.
Hoi Namosae, Naar mijn weten isdit gewoon normaal hoor. Dit is bij mij namelijk vanaf het vroege begin al het geval en het gaat harstikke goed met de kleine. Dus maak je daar maar niet al te druk om. Groetjes.
Hier kwamen en gingen de kwaaltjes ook steeds. Dan een hele dag kotsmisselijk en de volgende dag weer nergens last van. Was hetzelfde met pijnlijke borsten en vermoeidheid. Volgens mijn VK is dit normaal!
Hoi, gisteravond toevallig een bevallingsinformatieavond gehad van de verloskundige. Zij legde uit dat je een aantal weken van tevoren indalingsweeen kan krijgen, die voelen als menstruatiekrampen. Zolang ze niet regelmatig zijn, is de bevalling nog niet begonnen. Maar bij twijfel en onzekerheid, altijd je VK bellen. Vaak kunnen ze met een telefoontje je geruststellen. En daar zijn ze ook voor. Succes en sterkte straks met de bevalling!!!!!!!!!!
Ach, ik zit helemaal verkeerd te kijken. Hmmmm, misschien is die zwangerschapsdementie toch geen fabeltje Sorrie voor de verwarring. In ieder geval bij twijfel altijd je VK bellen.
@junior: hahahahahahaaaa ik las je reactie en dacht metteen van hmmm volgens mij postte ze deze verkeerd hahahaaa. @ts: het is heel normaal hoor. geen zorgen. het hoeft niet altijd zo te zijn dat je elke dag ziek/moe moet voelen. ik heb bij de vorige zw. tot week 26 elke dag boven de pot gehangen en was zo ziek als maar zijn kan. en bij deze lijkt het niet eens alsof ik zwanger ben..is dat het buikje nu te zien is anders had ik het niet kunnen geloven. helemaal nergens last van alleen tot week 8 3-4 keer moeten spugen.
haah ik moest ook lachen toen ik je bericht las. Maar is ook nuttig informatie als ik bijna moet bevallen.