Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Dit is maar net mijn eerste ronde zonder pil, ik ben sinds 20 juni met de pil gestopt en had 23-27juni mijn bloeding. Volgens een calculator zou ik dan rond 7 juli mijn ovu moeten hebben en ik had de dag ervoor 6juli) een veeg roze/rood in mijn afscheiding (ook hele heldere en soepele afscheiding) 6 dagen daarna (12juli) had ik weer een veeg bloed in mijn afscheiding, ook toen nog helder en soepel. Daarna werd het al gauw weer meer wittig. Vanaf die dag had ik ook onwijs pijnlijke tepels, dus niet de hele borsten, maar echt alleen mijn tepels. Dit heeft in totaal ook iets van 6 dagen geduurd en toen ging het terug naar normaal. Nu al voor de derde dag in de ochtend wat ongi achtige krampjes, maar er gebeurt verder niks. Na een paar uur verdwijnen die krampjes ook weer. Zou het kunnen dat die twee keer bloedveeg de eisprong en innesteling was? En dat ik nu op mijn 2de dag NOD wel mag hopen dat het iets meer is? Of ben ik nog aan het ontpillen? Morgen wil ik denk ik een test doen, maar ben nu wel vreselijk zenuwachtig aan het worden. Groetjes Manon