Wij krijgen er een meisje bij en zijn opzoek naar een mooie naam. Het liefst een naam dat niet zo vaak voorkomt. Haar broers heten M.ilo i.lano En zus L.iënna Iemand nog een mooie suggestie?
Brielle Jolee Solenn Maite Rilana Solis Isaure Enya Amel Giselle Lorena Ivana Enora Estelle Xenia Xiomsra Jacinta Marinte Jinthe Kyara Kaylin Candice Allegra Alessia Ensly Tamsin Avalon Ambrose Anouska Catelina Selena Florence Rochelle Wendela
Lijkt mij wel leuk om de i en de l erin te houden, dus ga m'n best doen om dat voor elkaar te krijgen en dan ook nog een niet veel voorkomende naam die niet echt hollands klinkt, en een andere beginletter (of maakt dat jullie niet zoveel uit?) : Ailyn Dilara / Dilana Chiara / Kyara Enora Adinda Esperanza Gitta Brigitta / Brigitte / Brigit / Birgit Nadine Dymphna / Dymphny Maëlys Isaure Amanda Fiore / Flore / Flora Norelie / Noralie
Elina Gina Yuna Nica Lani Nisa Noëmi Néomi Thera Niah Aurelie Julin Lissa Reva Lexi Laurie Xanthe Celia Ilva Yuli
En met i en l en zeven letters (naam van broers en zussen hebben er 4-5-6): Abigail Alishia Annelin Arielle Aurelie Cecilia Chalina Chalisa Elianne Elouise Evalien/Evalina Fabiola Felicia Florina Gillian Jillian Julissa Noralie Novalie Pheline Yalissa
Wow wat een mooie namen staan er tussen!! Maar nog niet een naam met gevoel van " jaa dat is em" Nog meer suggesties zijn altijd welkom!
Oke hier twee aparte lijstjes want de standaard lijstjes kan jezelf ook overal al lezen. Als je een naam beginnend met een O vindt, vindt je de naam van de oudste?! terug in de voorletters van alle kinderen Odessa Odille Oceanne Odette Oprah Ophelia Iemand anders opperde de L en de I in de naam om dat de andere dat ook hebben: Jolice (sjoo-lies) Jolie (betekend mooi) Solin Verolin
Bedankt allemaal voor de ideeën! Merk dat m'n man en ik dit keer niet echt op 1 lijn zitten qua smaak van namen... maar gelukkig hebben we nog even
Yolanthe Pebble Vaisa Zomaar wat opties. Lastig om tips te geven op basis van alleen de namen van jullie kindjes vind ik. Is er een klank of een begin of eindletter die jullie mooi vinden @Mom86?
Het is ook echt enorm lastig. Vind het dit keer nog moeilijker dan de keren hiervoor. We willen in ieder geval geen naam met beginletter s, r , f of v... Ook zijn we erg kritisch als het gaat om namen die al voor komen in ons nabije omgeving..dat willen we ook niet Zelf denk ik aan een beginletter J of N en het liefst een eind letter a