dringend tips nodig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pinkprecious, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Ik heb echt tips nodig. Mister hier kent een hoop worstelmoves..het wordt uiteraard niet meer gekeken in zijn bijzijn.maar ik krijg het niet afgeleerd en ik wordt er echt knettergestoord van.het is mega gevaarlijk voor hem..en voor mij.maar hij houdt niet op.. Hij heeft mij in enthousiasme al aardig toegetakelt..terwijl ik het zelfs heel erg probeer tegen te gaan (hij doet het overigens niet uit agressie)

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    is "mister" je man of je zoon?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik snap m ff niet zo goed maar je zoontje wil de hele dag stoeien ofzo?

Wij doen op vaste momenten ff wild, meestal na het slapen..

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wat bedoel je nou eigenlijk en wat voor tips heb je nodig?

Ik neem aan dat je zoon worstelen heeft gekeken op tv oid en die 'moves' nu heeft overgenomen of begrijp ik het verkeerd?

5. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Ja wat mango26 zegt..
    En dit is bij hem niet hetzelfde als de stoeimomentjes.
    Want die hebben we ook inderdaad..
    Maar hij wil gewoon het liefst de hele dag die moves doen..maar ik ben alleen dus kan niet hele dag aan zijn hand staan..maar dat is nu wel nodig..halelujah..heel wat hartverzakkingen..
    En tips hoe ik het zsm kan afleren :s

6. Angie4you

Angie4you Bekend lid

31 dec 2010
    606
    0
    0
    Vpk
    Brabant
    Misschien wat anders op tv laten kijken?? Misschien vergeet hij dan het worstelen.....

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    als hij al bijna 2 is dan kun je het hem toch uitleggen dat dit niet de hele dag kan en dat hij mama laat schrikken?

gaat hij toch door dan kun je hem daar proberen uit te halen door hem af te leiden, een time out te geven ed.

maar dan moet je dit wel heel consequent doen en veel uitleggen aan hem

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Sluit me aan bij Tuttie, goed gaan uitleggen vanaf nu dat hij dat niet zonder mama mag doen. 2x per dag 5 minuutjes samen doen, en de rest van de tijd consequent zijn, en als hij echt niet luistert hem "weghalen" uit de situatie.

Normaal pakken we iets af bijv, als ze iets doet wat echt niet mag, tot ze steeds wilde springen op de bank. Haar van de bank afhalen hielp dus niet want ze maakte er een spelletje van om terug te klimmen etc. Toen hebben we haar 2x achter elkaar 1 minuut op de gang gezet, ze was er erg van onder de indruk.

En goed aangekondigd natuurlijk, en ook achteraf nog uitgelegd waarom ze even op de gang was.

9. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

19 nov 2010
    225
    0
    0
    Ja ik leg het constant uit..laat goed merken dat het niet mag..en waarom niet.. E afleiden lukt dus niet altijd.. Moet nou eenmaal ook koken en schoonmaken enzo..en hij doet het overal..alleen bed en bank is het gevaarlijkst uiteraard..
    Op de gang is wel een optie ja. Ga ik proberen

Deel Deze Pagina