Onze meid heeft al 10 dagen verhoging 38.2/38.3 het begint meestal na haar middagdutje soms ervoor al. Ze komt totaal niet ziek over, eet drinkt speelt slaapt plast en poept zoals altijd. Lijkt nergens last van hebben. Het enige dat wij merken is dat ze ineens klam en warm aanvoelt en wat witjes gaat zien, vandaar dat we tempen. Bij de huisarts is alles nagekeken oren keel longen zijn schoon ook haar urine is nagekeken, deze was ook schoon. Wie herkent dit?
Dat is toch koorts hoor! Een temp van 38.1 is koorts. Weliswaar niet hoog maar dan zijn 10 dagen wel erg lang zonder verbetering dus zou morgen toch nog even overleggen met je huisarts.
Ik eigenlijk niet....miss even bloedprikken?? 10 dagen vind ik toch wel wat lang als ik eerlijk ben...
IK!! Mijn zoontje heeft dat een tijdje terug ook gehad... Savonds na het eten kwam het opzetten en sochtens was het weer weg. Dat heeft wel ruim een week geduurd en hij had verder nergens last van...
Ik heb vandaag weer gebeld naar de HA, omdat ze niet ziek lijkt verder wil ze afwachten tot maandag. Tandjes dacht mijn moeder nog aan maar dat lijkt me toch veel te lang duren voor tanden? Sylcor wat was de oorzaak? En was het ineens ook weer over de koorts? Volgens HA en KA is vanaf 38.5 pas koorts vandaar dat ik het over verhoging heb.
Andere thermometer hebben we idd ook al geprobeerd, toch bedankt voor de tip je weet maar nooit met die dingen. Zo nu wel willen dat ze iets aan zou kunnen geven welke richting, zoals tandjes/kiezen. Ze lijkt geen last van haar mond te hebben, er zijn pas weer twee tanden door daar had ze wel last van. Maar geen temp...
Ow zou kunnen dat ze bij kinderen een andere grens aanhouden, had volwassenen in mijn hoofd daar is 38,5 koorts