Hallo Dames, Ik heb van een vriendin ee dikke maillot gekregen en vind dit echt een uitvinding. Zeker als het zo koud is. Ik wil er graag een paar bijkopen, maar kan deze dikke Maillots nergens vinden. Weten jullie misschien waar ik ze kan kopen???
Ze weet het zelf niet meer Slim he haha Bij ons bij zeeman verkopen ze dat dus niet, alleen die dunne. Het gaat om maat 86 of groter. Bij warm schaap had ik al gekeken maar daar is de grootste maat 80. Helaas te klein voor mijn ventje. Als jullie nog meer tips hebben graag Iig al bedankt voor de tips
bij de zeeman hebben ze indd dikken, ze gaan tot maat 80. maar zoonlief heeft maat 74/80 maar van de zeeman valt best groot en heeft mat 62/68 van maillot en past hem prima !!
wij hebben hier een sokkenshop en daar heb ik een thermomaillot gekocht voor mijn meisje. Misschien heb je ook zoiets in de buurt?
Onze zeeman heeft gewoon geen dikke maillots:x Ik heb nu bij baby-walz besteld. Hopen dat ze snel binnen komen. Een sokkenshop ga ik hier is zoeken, weet niet of we dat hebben