Hallo, Ik ben nu 9 weken zwanger en voel me helemaaaaaaaaaaaal niet zwanger. In het begin een beetje maar nu niet meer. Ben nog niet bij gyneacoloog geweest. Zou er iets aan de hand zijn?
Vast niet hoor. Ben je vast één van de gelukkigen die (nog) geen last heeft van misselijkheid en pijnlijke borsten etc! Ik voelde mij ook opperbest en had alleen een beetje zere borsten en nou zijn we alweer 15 weken!
Ik had ook nergens last van en voelde me ook niet zwanger.. maar kijk me banner nu eens! Dus maak je geen zorgen de een heeft meer klachten als de ander!
hey OemOethmen, wees blij dat je niets voelt. ik spuug me zelf helemaal leeg houd niets binnen en heb onwijs zere borsten :S is ook niet alles hoor! maar ja we doen het voor onze ukkies he... probeer te genieten groetjes
wees blij je wilt echt niet zoals ik elke dag de hele dag boven de toilet hangen dat het zuur zowat door je keel brand
Misschien hebben jullie gelijk. Maak me ook zorgen omdat het dit keer heel anders is dan de vorige keer. Toen was het een al ellende en nu is het heel anders, vandaar dat ik me misschien zorgen maak.
bel anders de verloskundige als je je echt zo een zorgen maakt kan je vragen om een echo misschien dat ze hem voor je maken zodat jij gerust gesteld wordt! suc6 meid
Jah, het punt is dat ik naar de gynaecoloog moet en zolang ik geen verwijzing van de huisarts heb kan ik er niet terecht en mijn huisarts is maandag pas terug van vakantie. Ik kan dus momenteel helemaal niets. Ben ook nog geen enkele keer naar de gyn geweest.
oh ok ja dat is balen maar je hebt toch een vervangende huisarts als de jouwe op vak is? het is maar een ideee hoor suc6
Klopt en ik weet dat zij geen verwijzingen mogen geven. En als ik het met hem erover zal hebben zal hij mij doorsturen naar een vk terwijl ik naar een gyn moet. Dus dat is het hele punt. Ik wil heel graag gaan, want ik zit me hier af te vragen hoe en wat.
ik had ook nergens last van toen ik zwanger raakte, later kreeg ik last van me borsten verder heb ik nooit ergens last van gehad. het duurde bij mij ook vrij lang tot dat ik me zwanger begon te voelen, dat was pas toen me buik steeds meer begon te groeien
maar waarschijnlijk moet jij naar de gyn vanwege je oorgeschiedenis dan moet de vervangende huisarts jou daar ook naar verwijzen....
Ook ik had nergens last van en heb me erg druk gemaakt. Maar nu in week 16 voel ik me op en top zwanger hoor
hoi, ik ben ook bijna negen weken zwanger en voel me helemaal niet zwanger! Nergens last van, hooguit een keer eerder moe savonds. Maar niet de klachten die ik hier allemaal lees. Ik begrijp je onzekerheid heel goed hoor, die heb ik ook. Je zoekt toch naar een beetje bevestiging dat je echt zwanger bent! Ik mag vanavond voor een echo, ben superzenuwachtig omdat ik erg bang ben dat er niets zit. Stom he. Dus ik snap je best hoor. Probeer positief te blijven en ik zal je laten weten hoe mijn echo ging. Groeten, Marit
meid geen zorgen maken hoor. bij mijn eerste was ik ziek en had ik last van alle kwalen. bij dylano had ik echter echt nergens last van en voelde me pas zwanger op het moment dat hij begon te schoppen. en de echos die lieten zien dat er een kindje groeide, deed me beseffen dat ik echt zwanger was. elke zwangerschap is anders hoor.
Ik heb ook nooit echt iets gevoeld en dat maakt je wat onzeker. Pas in week 11 werk ik erg vermoeid. Maar de echo van 12w was ok en de baby spartelde enorm. Wees blij er zijn er die er geld zouden voor geven. Geen zorgen maken.
Hoi ik had ook helemaal nergens last van en nu nog steeds niet ben nu ruim 18 weken! Het is dat ik nu ons kleintje in mijn buik voel trappelen anders zou ik nog niet het gevoel hebben van... ik ben zwanger!(mijn buik blijft namelijk ook wat klein) Dus niks om je druk om t emaken hoor...
Hoi, Ik voelde mij ook helemaal niet zwanger, want had verder ook geen kwaaltjes en klachten. Ik voelde me pas echt zwanger toen we voor de eerste echo gingen en de beeb echt zagen (met 12 weken) En later pas toen ik de beeb voor het eerst voelde met 17 weken ongeveer. Dus er is vast helemaal niks aan de hand.. Liefs misspiggle
hoi meid ik heb het ook hoor. Ben nu ruim 6 weken zwanger maar heb ook nergens last van. Maar probeer me er maar aan vast te houden zo lang er geen bloed komt dat het goed zit. Heb er vrijdag weer een test tegen aan gegooid en die was natuurlijk super positief. weer een hoop geld verspilling. En het wil natuurlijk niks zeggen. in ieder geval heel veel suc6 ik weet hoe je je voelt