iriscopist?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mari, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    heeft iemand ervaring met een iriscopist?
    mijn schoonzus en nog 2 vrouwen die zij kende zijn daar heen geweest en een maand later waren ze zwanger.

    Iriscopie is een methode om aan de hand van de kleur, structuur en tekens in het oog een diagnose te stellen. Alles wat zich in het lichaam afspeelt geeft via de zenuwbanen een afspiegeling in het oog.
     
  2. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ikzelf niet, maar mijn moeder wel.

    Zo iemand kan idd aan je ogen zien wat zich in je lichaam afspeelt. Maar dat die personen de maand erop zwanger maken is denk ik puur toeval aangezien een iroscopist niet meer doet dan dingen constateren.

    Hier in de stad zit ook een chinese man die dit kan dmv je handen bekijken.
     
  3. Realtjuh

    Realtjuh Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Een iriscopist kan wel zien of je zwanger bent, maar het lijkt me sterk dat je zwanger raakt nadat je daar geweest bent... dan heb je daar misschien iets gedaan wat niet mocht? ;)

    Een ex-collegaatje van mij is ook bij een iriscopist geweest om eens te checken of zo iemand wel 'de waarheid' spreekt, hoewel ze wel voor zulke dingen open staat.
    Zij had de keus: je vertelt wat dingen over jezelf en vertelt waar je last van hebt, zodat ik daar wat verder op in kan gaan als ik je irissen bestudeer en daarna wat voedingsadviezen kan geven (dat doet hij er ook bij, homeopathisch) OF je laat mij kijken en vertellen wat ik zie en dan praten we daarna verder.
    Zij koos dus voor het laatste.. uiteraard!

    Hij vertelde haar diverse dingen die klopten.. (darmen, maag, alvleesklier waar iets mee was)
    En hij feliciteerde haar met haar zwangerschap.. :confused: "Ik ben niet zwanger".. Hmmm, ik denk het toch wel hoor.
    Ze was wel overtijd, maar dacht dat dat door (relatie)stress kwam... volgende dag positief getest.
     
  4. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ze geven je na afloop een pilletje aan de hand van die ogentest
     
  5. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    en ik denk dat het geen puur toeval is, want mijn schoonzus had geen eiersprong en had weinig kans om zwanger te worden. ze keken naar haar ogen en erna kreeg ze pilletjes mee
     
  6. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    up
     
  7. mari

    mari Fanatiek lid

    9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    up
     

Deel Deze Pagina