Dringend! Want het staat in de oven...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mus, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

zal het ook gewoon nog eten. vaak met kruiden die over de datum zijn is de kracht minder zal maar zeggen.

Melk enz doe ik ook nog 1 dag over de datum. Even kijken hoe die eruit ziet en proeven is het niet zuur gewoon nog lekker opdrinken allemaal.

Alleen eieren let ik heel erg mee op. Die gaan gelijk de container in :)

Eetsmakelijk alvast :D

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik zou zoiets niet meer opeten. Maar ik ben sowieso erg voorzichtig in die dingen. Ben altijd bang dat ik ziek word.
    Met kruiden heb ik dat niet zo zeer. Zag laatst dat de peper en zout mix 'over datum' was, die ga ik dan toch echt niet weggooien hoor.

Maar ik zou het dus niet doen, laat staan als ik in verwachting zou zijn. Maar misschien spreek ik onzin hoor!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    En heeft ie gesmaakt?

4. Seth

Seth Niet meer actief

uhhhh en hoe doe je dat met de foto dan???!!

:D:D:D

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    gewoon eten hoor, het gaat om TEN MINSTE dwz niet uiterlijk tot. En ik denk dat t met dit (gedroogde spullen die je goed verhit) echt geen kwaad kan. Het gaat er meer om dat de smaak na een tijdje wat minder kan worden! (maar geen idee over welke termijn we het dan hebben hoor) 't is allemaal goed verpakt En kijk t zou anders zijn als je een pak melk hebt van 3 weken over de datum ;)
    Nee hoor, gewoon lekker opeten! Ik kijk met zulke dingen niet eens naar de houdbaarheid

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36

Hahahaha dat is nou een goeie!!! Gaat ze na de lasagne meteen aan werken ;););)

Geintje hoor!

Laat je ons nog even weten of je het overleefd hebt :p;)

7. Seth

Seth Niet meer actief

als ze dat nog kan dan........:p

(nee zie er geen kwaad in...)

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Nou ze heeft het toch over kruiden en dan een paar bladen lasagna, maar dat is het zelfde als pasta. Nog hartstikke lang goed. Als het uberhaupt wel over datum raakt :p

9. Banaantje81

Banaantje81 Fanatiek lid

10 sep 2009
    1.237
    0
    36
    Ja precies. Volgens mij kan pasta echt niet bederven. Ja, mits je het niet in de zon zet. Dat had ik laatst, dat was erg! Ik had een pot gevuld met penne in de vensterbank staan en het viel me op dat er zwarte vlekjes op zaten, maar ik dacht dat die er van begin af aan al op zaten, het viel me pas op toen ik het gekookt had. Heb toen de zwarte dingen ertussenuit gevist (dacht dat het een fabricagefout was!!). Bleek dus dat het kwam door de zon, was wel aan het bederven zeg maar. Vreemd genoeg niet ziek door geworden, terwijl ik hele gevoelige darmen en maag heb. Dus als dat kan, dan kan die pasta over de datum zeeeeker wel, haha :p

10. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Haha over die foto heb ik nog niet nagedacht, zullen we het braaf houden en dan evt. de mus gewoon een muts opzetten? ;)

Maaruhm.. het heeft me goed gesmaakt hoor! En vriendlief ook. Het is nu al een paar uur geleden en voel me nog kiplekker! :-D Dus tip voor de twijfelaars onder ons: het KAN! ;) Thanks meiden! Scheelde me toch weer wat anders klaarmaken.. :-D!

Deel Deze Pagina