Over een paar weekjes wordt onze zoon 1 jaar en ik wil nu over op gewone melk. Tussen de middag doe ik dus gewone melk in zijn beter. Al bij de eerste slok laat hij het uitzijn mond lopen en drinkt niks meer. Zodra hij nutrilon krijgt drinkt hij wel. Heb ook al de melk warm gemaakt maar ook dan proeft hij het gelijk. Iemand tips?
Ik zou het gewoon een tijdje mengen en dan steeds meer gewone melk en minder opvolgmelk... Zo ging het hier prima!
Ik ga het inderdaag proberen mengen. Bedankt voor de tips. Ik wil graag dat de kindjes 's morgens melk drinken. Zijn zussen doen dat ook. En ik vind dat ik niet kan zeggen de een wel en de ander niet.
We hebben heel langzaam afgebouwd. De smaak van gewone melk is ook heel anders dan die van opvolgmelk, dus ik snap de weerstand ook wel. Inmiddels zijn we denk ik wel toe aan het laatste pak. Er gaat nu nog 1 schepje bij. Ik heb er geen haast achter gezet. Er zitten extra voedingsstoffen in en ze at toch al niet zo heel goed.
Het werkt goed. Ik zit nu op half om half. En hij drinkt het nog steeds. Uiteindelijk komen we er wel
Ik heb er nooit haast mee gehad. Inmiddels is ze ook van het laatste schepje af en drinkt ze gewone melk.