wel/ geen commode

Discussion in 'De babyuitzet' started by Dicky, Jun 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo

ik had een vraagje. Nu heb ik 2 dochters en 1 kindje onderweg. Nu heeft mijn oudste nooit een commode gehad maar werd verschoond op de wasmachine omdat die mooi in een inham stond. De tweede had wel een commode. Nu moet het 3e kindje bij ons op het kleine kamertje slapen. Nu heb ik alleen ruimte voor of een commode of een kleding kast.
    Nu kan ik wel bijvoorbeeld de commode of kledingkast bij ons op het halletje zetten. Als verlengde van de kamer zeg maar. Maar is dit niet te koel eventueel? (Is totaal beschut enzo hoor)
    Help! Wat kan ik het beste doen.

Groetjes, Dicky

2. debora21

debora21 VIP lid

Jul 4, 2007
    12,280
    0
    36
    Noord Brabant
    dan zou ik gaan voor een kledingkast omdat je die langer gebruikt. En idd je kindje ergens anders verschonen. Op tafel of op de wasmachine kan toch prima?

3. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Ik heb zelf ook geen commode. Verschonen doe ik gewoon op bed.

4. tientje

tientje Actief lid

Jun 28, 2006
    375
    0
    0
    ik heb juist alleen een commode en geen kast, alles ligt in de commode of bij ons op de kamer in de kast. een kast is erg hoog en maakt het alweer kleiner voor je gevoel terwijl een commode klaar laag is en meer ruimte voor je gevoel. Bij mij in ieder geval

5. Je hebt ook een bedje en commode in 1. Aan de zijkant zitten zelfs wat laatjes voor spulletjes, dus eigenlijk drie in een. Ik heb er ook een op marktplaats zien staan. Misschien is dat een optie? Ze zijn wel wat duurder dan een standaard bed.

6. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

Dec 11, 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
  7. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Goede tip! Dat zou ik ook doen als ik ruimtegebrek zou hebben.

Onze kleine komt ook bij ons op de slaapkamer.
    Maar omdat de kledingkasten + extra opbergkast in onze slaapkamer ingebouwd zijn, kunnen we voor de baby makkelijk een garderobekast kwijt, een commode, een ledikant + badje met standaard.

Maar anders hadden wij het zelfde probleem gehad. Maar ik was dan eerder gegaan voor een commode. Want wij hebben die van Hemnes (IKEA) en met 3 diepe brede lades kun je daarin veel kwijt.
    En anders die kast van hierboven, de link van LotjeBobje, erg handig!;)

8. Dicky

Dicky Bekend lid

Jan 25, 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    dames, ontzettend bedankt voor jullie adviezen!!]
    heel toevallig, maar ik heb inderdaad vanmiddag zitten surfen bij ikea en inderdaad die hensvik kast gezien. Mooi!!! Alleen daar zit geen hanggedeelte in, maar daar verzinnen we wel wat op.

Nogmaals, thanks!!!

kus, Dicky

Share This Page