wie gebruikt deze speen? k heb hem net gekocht. ze zeiden dat die zou passen op een difrax fles maar hij lekt aan alle kanten. ik doe vast iets fout. ik hoop dat iemand met ervaring met deze speen me wat kan vertellen.
nee moet er gewoon aan/bij zitten. Maak het een paar keer goed nat en kijk op het voldoende doorgetrokken is. En anders toch even terug naar de winkel om te kijken of het compleet en goed is. Juist de universele ringdeksel maakt het mogelijk dat deze speen op de difrax past.
nou ja ik ben toch maar even bij de prenatal weer langs geweest en toen zeiden ze dat die inderdaar niet op een difrax past?! ik heb nu maar een fles van medela erbij gekocht en nu gaat het super. ze vind dit erg fijn drinken.
Wij hebben deze ook gekocht zoals op het plaatje: http://www.prettymum.nl/upload_tmp/2calma_parts.jpg Die onderste moet er dan af, maar hij past echt niet op de difrax s fles met smalle hals. Je kunt de speen er wel op draaien, maar niet ver genoeg door de korte hals van difrax. Daardoor gaat ie lekken. Wij hadden nog een dr brownfles met smalle hals in huis, en daar past ie wel op. Maar ik ben nog niet super tevreden: hij drinkt nog steeds erg gulzig... Weet iemand of je met deze speen ook johannesbroodpitmeel kunt gebruiken?
Ik doe er ook JHBPM in en dat gaat prima. En ik las ook dat hij op de difrax paste maar hier lekt ie dan ook aan alle kanten.
dit was precies het probleem dat ik ook had. ondertussen toch maar met deze speen gestopt, want op een gegeven moment liet ze het tuutje vollopen en deed verder niks. met als gevolg dat als ik hem uit haar mond haalde alles pas ging stromen.
Hier ook maar gestopt.. en terug naar de difrax. Dit gaat op en af: de ene keer heel rustig, de andere keer heel gulzig en snel.. Even donderdag de osteopaat (voor zijn krampen, spugen, moeilijke poepen, gulzige drinken) afwachten en daarna misschien overstappen naar omneo: is wat dikker. Hopen dat dat werkt! Welke fles/speen gebruik jij nu? Gaat het ondertussen al wat beter?
Mijn ervaring met Medela Calma: Het doet helaas niet wat het product beloofd.Ik mijn partner en mijn schoonmoeder hebben hem geprobeerd,maar mijn dochtertje slokt alles ....wat er niet langs gaat ....snel naar binnen en verslikt zich,,,,,,met huilen als gevolg ....en dan ook nog krampjes direct na de voeding.Heel erg vervelend! Ik heb het idee dat ze totaal geen moeite hoeft te doen.Ik heb nu een gewoon flesje waar ik de afgekolfde melk dan in doe...en dit gaat perfect.Jammer van het product...het leek me zo ideaal.Ik baa; er echt van!!!
ik gebruik nu de difrax sfles met een speen s en over het algemeen gaat dat wel goed. eerst had ik een klein flesje en nu wou ik overstappen op een grotere maar dat was weer wennen. eerste ging er weer veel naast. er zou dezelfde speen op horen te zitten maar deze gaat veel sneller. ik heb het zelf ook geprobeerd en je merkt het verschil. raar he. je zou toch denken s is s