mijn dochter van 3 jaar heeft kromme teen allebei de tenen eigenlijk ben naar de huisarts gegaan de huisarts zei dat we moeten wachten tot ze 6 jaar wordt want dan kan het veranderen of het hoort bij haar zei ze. Mijn dochter heeft er geen last van. De huisarts zei ook dat ze beetje platte voetjes heeft en dat het daar door kan komen. Sorry voor taakfouten ben niet heel goed met nederlanda
Dus ik hoef me niet zorgen te maken ? Want dat doe ik toch wel een beetje. Blijft het altijd zo of gaat dit weg als ze ouder wordt?
Haha mijn tenen staan ook zo ik weet niet beter en heb dr geen last van. Onze dochters hebben het ook wel een beetje. Zolang je kindje geen pijn heeft zou ik er niks aan laten doen.
Mijn tenen zien er net zo uit! Ik sta overigens iets naar binnen (ook wat plat dus). In principe nergens last van, behalve als ik in de zomer veel op slippers loop.
Ik heb het ook. Geen last van. Check bij nieuwe schoentjes altijd even of teentjes geen rode plekken krijgen anders kan schoenmaker daar wel meer ruimte creëeren.
Mijn zoon heeft ook zo’n krom teentje aan beide voeten ( naast de kleine teen) precies hetzelfde als mijn man. Verbazingwekkend dat van alle dingen dat word gekloond van zijn vader
Mijn man heeft dat bij beide voeten, de twee kleinste tenen zitten over de teen ernaast. Hij heeft er nooit last van ondervonden. Zijn kleine teentjes zijn ooit gebroken geweest met als doel ze recht te laten groeien, toen is het weer zo krom teruggegroeid. Dus dat heeft geen nut gehad in zijn geval.