nikkie80--ja het is ook vervelend maar nu niks aan te doen he.ik heb het nu best wel goed laten bezinken.over mijn schema hoor ik pas morgen wat na de iui.ben eens benieuwd. met mijn opa gaat het eigenlijk het zelfde.veel verandering is er niet op dit moment elmo-de dokter vond het eigenlijk te weinig,hij zij er zijn wel eens en ik ook die dan toch de punctie uitvoeren maar bij jou zie ik geen kans,en ik wil niet dat die ivf als poging 1 word geteld.daarom stelde hij iui voor maar als ik toch de punctie wou wou hij het toch doen.maar ik zei nee doe de iui maar.ze hebben het bij mij gemeten daardoor wist hij het. de dokter zij ook al over de follikels maar ik ga het toch doen.heb er alles voor over. nee griezelig vind ik het niet,wil gewoon dat alles voorbij is.we zullen zien. morgen om 4 uur moeten we daar zijn want hij gaat daar produceren en dan (dacht ik 1,5 uur later) gaan ze de iui doen.zullen jullie aan me denken morgen en duimen
Jeetje, wat een tegenvaller weer... Dus vanwege het feit dat je maar drie follikels hebt en de groei te traag ging, is de IVF nu stopgezet? Wel erg balen, maar misschien ook wel beter. Nu wordt deze behandeling niet geteld en kun je de volgende keer met een schone lei beginnen. Hopelijk reageer je dan beter op de medicatie, en als het qua schema allemaal wat beter gaat, is de kans van slagen wellicht ook groter dan deze keer. Maar evengoed wel balen, natuurlijk! Hopelijk gaat het mbv IUI lukken, je weet maar nooit! Heel erg veel succes morgen & voor de komende wachtweken!