dringend

Discussion in 'De lounge' started by Romaira, Jun 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    oh meiden
    wie kan mij helpen ....
    ik had voor vader zo leuk een klein canvas doekje gekocht en wilde in het midden een foto van papa en rayn plakken en dan met vingerverf 2 kleine hand/voet afdrukjes er naast zetten !
    MAAAAR
    ik krijg geen mooie afdrukken !
    er is niet eens een handje of voetje uit te halen :(
    het word 1 grote vlek zeg maar :x

wie oh wie kan mij helpen :( hopelijk kan ik het dan morgenochtend nog maken als jullie me kunnen helpen !

2. anira

anira Actief lid

Nov 23, 2008
    191
    0
    0
    misschien helpt het als je eerst de voet of hand insmeerd met verf en dan eerst een afdruk maakt op een ander papier.
    dan niet nog een keer verven maar een 2de afdruk maken waar je hem wilt hebben. ook goed opletten dat de hand of voet niet verschuift met het maken van de afdruk.

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Inderdaad verf er niet te dik op smeren want dan gaat het glijden en word het een vlek in plaats van een voet of hand. Verder is het makkelijk om de kleine op sta hoogte voor jou neer te leggen ( dus bijv. comode). Voet of hand goed vast houden en met de andere hand canvas er tegenaan drukken. Dan heel hard duwen en dan moet het toch wel lukken.Succes

4. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    oja voetjes zijn trouwens makkelijker te maken als handjes.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Heb wel eens gehoord dat het met lippenstift makkelijker gaat dan met verf. Daarna goed afvegen met een beetje babyolie.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wij deden:
    Voetje insmeren met een verfroller :D....das mooi dun en dan daar waar je hem hebben wilt.
    Handje gaan ze inderdaad een vuisje van maken, voetjes is vaak makkelijker.
    Met een kwastje heb ik nog wel eens de boel een beetje bijgewerkt ;)

Inmiddels ben je er vast al mee opgehouden .... vrees ik.

Elmo

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    met een handje doe ik het als volgt, insmeren en even wapperen met het handje, dan gaat het handje namelijk open.
    Daarna snel op het doek zetten!

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    het is bij ons ook niet helemaal mooi gelukt, maar ach het zijn wel háár afdrukjes. ze worden vanzelf mooier als ze wat ouder is en we doen het nog eens.

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

May 23, 2008
    4,067
    0
    0
    thx meiden
    ik heb het na talloze keren proberen opgegeven en ben overgegaan op de lippenstift :D
    die zijn heel mooi geworden ! mijn papa was zo trots dat ie hem gelijk in de woonkamer heeft opgehangen naast onze trouwfoto op canvas hahahah lieeeef !

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat het toch gelukt is...en ja, wat ook al gezegd is... het is gemaakt met de eigen handjes dus ALTIJD mooi :D

Share This Page