oh meiden wie kan mij helpen .... ik had voor vader zo leuk een klein canvas doekje gekocht en wilde in het midden een foto van papa en rayn plakken en dan met vingerverf 2 kleine hand/voet afdrukjes er naast zetten ! MAAAAR ik krijg geen mooie afdrukken ! er is niet eens een handje of voetje uit te halen het word 1 grote vlek zeg maar :x wie oh wie kan mij helpen hopelijk kan ik het dan morgenochtend nog maken als jullie me kunnen helpen !
misschien helpt het als je eerst de voet of hand insmeerd met verf en dan eerst een afdruk maakt op een ander papier. dan niet nog een keer verven maar een 2de afdruk maken waar je hem wilt hebben. ook goed opletten dat de hand of voet niet verschuift met het maken van de afdruk.
Inderdaad verf er niet te dik op smeren want dan gaat het glijden en word het een vlek in plaats van een voet of hand. Verder is het makkelijk om de kleine op sta hoogte voor jou neer te leggen ( dus bijv. comode). Voet of hand goed vast houden en met de andere hand canvas er tegenaan drukken. Dan heel hard duwen en dan moet het toch wel lukken.Succes
Heb wel eens gehoord dat het met lippenstift makkelijker gaat dan met verf. Daarna goed afvegen met een beetje babyolie.
Wij deden: Voetje insmeren met een verfroller ....das mooi dun en dan daar waar je hem hebben wilt. Handje gaan ze inderdaad een vuisje van maken, voetjes is vaak makkelijker. Met een kwastje heb ik nog wel eens de boel een beetje bijgewerkt Inmiddels ben je er vast al mee opgehouden .... vrees ik. Elmo
met een handje doe ik het als volgt, insmeren en even wapperen met het handje, dan gaat het handje namelijk open. Daarna snel op het doek zetten!
het is bij ons ook niet helemaal mooi gelukt, maar ach het zijn wel háár afdrukjes. ze worden vanzelf mooier als ze wat ouder is en we doen het nog eens.
thx meiden ik heb het na talloze keren proberen opgegeven en ben overgegaan op de lippenstift die zijn heel mooi geworden ! mijn papa was zo trots dat ie hem gelijk in de woonkamer heeft opgehangen naast onze trouwfoto op canvas hahahah lieeeef !
Fijn dat het toch gelukt is...en ja, wat ook al gezegd is... het is gemaakt met de eigen handjes dus ALTIJD mooi