hallo allemaal ik ben hier niet zo vaak, maar lees wel veel jullie verhalen, nu zit ik zelf met het volgende en wil graag jullie mening. ik ben 6 mei ongi geweest en heb 18 mei geklust nu heb ik gisteren 22 mei bruine afscheiding gehad, dacht even dat ik ongi ging worden, maar dat kan nog niet,het was niet veel maar ook niet weinig, en is nu op zijn retour, vanmorgen was het licht roze/bruin, wat zou dit kunnen zijn?zou dit de eisprong kunnen zijn, of een innestelling, ik zit er niet echt helemaal in dus vandaar dat ik het vraag. en als het een ei is ben ik niet meer vruchtbaar (op dit moment) toch?
Hoe lang is je cyclus meestal, mijn2kids? Het is inderdaad erg vroeg voor je menstruatie. Een eisprong zou kunnen maar het zou ook kunnen dat er tijdens het vrijen een klein wondje is ontstaan waardoor je nu nog wat oud bloed verloor. Als je eisprong gisteren is geweest, zou je vandaag nog net vruchtbaar kunnen zijn.
Kijk anders eens op deze link: Wanneer ben je vruchtbaar Daar wordt het best helder uitgelegd. Let er wel op dat de dagen gemiddelden zijn. Meestal duurt de tijd tussen eisprong en 1e dag menstruatie 14 dagen, maar er zijn ook vrouwen bij wie deze fase iets langer of korter duurt. Als je graag wilt weten hoe dat bij jou zit, kun je met ovulatie testen gaan werken of gaan temperaturen. Maar daar moet je maar net zin in hebben.