Ik weet het even niet meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door juf80, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf80

juf80 Lid

8 nov 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo Dames,

Ik lees veel met jullie mee op het forum maar nu wil ik dan ook zelf graag een vraag bij jullie neerleggen.
    Mijn man en ik zijn vanaf afgelopen september aan het klussen voor een eerste kindje. Tot op heden is het helaas nog niet gelukt.
    Mijn cyclus is behoorlijk regelmatig te noemen, rond de 28 dagen.
    Ik heb mijn ei gespot in de afgelopen cyclus na 14 dagen (middels ovu-testen en ook duidelijk gevoeld). Ik zou eigenlijk morgen pas ongesteld moeten worden (NOD) maar wat gebeurde er, afgelopen vrijdagavond werd ik ongi. Althans ik verloor bloed. Niet veel 1 maandverbandje was voldoende. Zaterdag ook bloedverlies en zondagavond was het weer over.
    Indien ik ongesteld ben verlies ik altijd behoorlijk veel bloed (sorry voor de details) en ben ik altijd 7 dagen ermee zoet.
    Nu ben ik klaar na 2 dagen???
    Voor de rest voel ik me moe, kreeg ik vandaag plotseling met vlagen een misselijk gevoel en een rare smaak in mijn mond en heb ik al een paar dagen last van mijn onderrug.

Wat denken jullie, ben ik toch echt ongesteld geweest en moet ik me maar weer op gaan maken voor een nieuwe ronde of..... zou ik morgen of overmorgen toch een testje moeten wagen.
    Er is een stemmetje in mijn hoofd wat zegt dat ik niet echt 'normaal' ongi ben geworden...
    Graag jullie advies!

Groetjes juf80

2. Chai

Chai Niet meer actief

Ik zou morgen even testen en als die negatief is gewoon de volgende ronde ingaan.

Succes ermee.

3. Romy88

Romy88 Lid

4 aug 2010
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik zou morgen even testen en anders gewoon de volgende ronde ingaan. Dan is het misschien een keer minder geweest?

Succes!

4. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Poeh, ja dat klinkt ook meer als een zwangerschap. Ik zou ook even testen en vanuit daar weer verder zien. (Een beetje) bloedverlies is niet ongebruikelijk in het begin van een zwangerschap.

Succes! enne laat je het nog wel even weten???

Deel Deze Pagina