Duowagen in auto

Discussion in 'De babyuitzet' started by Kiet, Oct 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    Hoi Meiden,

het is zeker nog niet aan de orde maar wij willen niet te lang wachten om te proberen een 2e kindje te krijgen maar ik vroeg me af bij zo´n duowagen zit dan niet heel je autovol met reiswieg en ook nog een zitje? en wat voor auto hebben julllie?

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wij hebben straks ook een duowagen nodig, maar hebben sinds kort een station, dus dat gaat allemaal wel passen als het goed is. Ik denk dat als je geen station hebt het wel even passen en meten is.

3. Flootje

Flootje Lid

Jul 24, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een opel Corsa en heb besloten een ABC Zoom duowagen te kopen met babynestjes van t zelfde merk ipv babywiegen.

Zo kan alles mee in de auto (weliswaar gepropt).

4. Boeketje

Boeketje Actief lid

Nov 30, 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Ik lees even mee, want we zijn nu aan het kijken naar een duowagen (ik heb mijn zinnen gezet op een Easywalker duo). De auto die we nu hebben, een Peugeot 206 station, is te klein hiervoor (is een kleine stationwagen), dus we moeten op zoek naar een andere auto.
    Ben laatst met een vriendin wezen kijken naar de Easywalker duo en zij heeft een Peugeot 407 station en daar pastte de wagen in. Er past dan nog wel wat bij maar niet super veel (campingbedje met matras en een tas of zo)

Share This Page