Dringende vraag en een mededeling

Discussie in 'Pendelen' gestart door Infantem Amor, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Oke dankje.. Iemand heeft er K-lee neer gezet vond ik ook wel heel slim bedacht :p

2. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ;)

Een vriendinnetje van me heeft een dochtertje met dezelfde naam. Omdat ik altijd zo moet nadenken hoe ik haar naam moet schrijven, hebben we er deze schrijfwijze van gemaakt ;)

3. Dinges1989

Dinges1989 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.478
    0
    0
    Gehandicaptenzorg
    West-friesland
    Wat kunnen sommige mensen ASOCIAAL zijn zeg om jullie op die manier te benaderen of zo te reageren!
    Ik vind dat echt onvoorstelbaar! Iedereen zou dankbaar moeten zijn dat de meiden die pendelen de tijd voor ze nemen (k ben je ook dankbaar;))
    Ik had je al niet volledig staan en ook de eerste keer je naam nog eens verkeerd geschreven haha :D
    In het begin ben ik ook zo brutaal geweest een pbtje te sturen maar toen waren alle topics nog dicht en waren er geen pendel meiden, wel mezelf netjes verontschuldigd als ze al gestopt waren.. :)

4. ilonak

ilonak Lid

5 jul 2012
    56
    0
    0
    ben huismoeder
    westervoort
    hoi

ik heb een vraagje van hoe laat tot hoelaat word er gependelt ?

wilde namelijk gependelt worden

x ilona

5. CBella

CBella Actief lid

23 mei 2012
    211
    0
    0
    Ga mn handtekening veranderen

6. Infantem Amor

Het gaat ook wel om de manier waarop natuurlijk... Ik wil liever niet afgeblaft worden... Kijk en er is er eentje die mij een PB stuurde die woonde in Mexico (komt uit Belgie oorspronkelijk) maar altijd als onze topic's open gaan ligt zij te slapen, dus daar heb ik een uitzondering voor gemaakt. En 2 meiden die na de 22 weken een miskraam hebben gehad, daar heb ik een uitzondering voor gemaakt, dat vind ik geen punt, maar dat moet wel op een nette manier gevraagd worden en niet gefackt ;)

7. Infantem Amor

Als je mijn andere topic in de gaten houdt dan weet je wanneer ik pendel. Ik vind het heel spijtig maar ik kan je verzoek dat je via PB gestuurd hebt dus ook niet accepteren... Dit was ver buiten de tijd.

8. Infantem Amor

Dat is wel heel grappig bedacht :D

9. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Hee, ik heb een KOKker gespot:D

En Kel, waarom heb jij nog niet voor mij gependeld:x:(

:D

10. Infantem Amor

Hahaha Ik heb nog geen pendel vraag van je gekregen ;)

11. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Ik ga het gewoon eens in de gaten houden. Maar eigenlijk wil ik het niet weten want het kan ook slecht nieuws zijn:)

12. Infantem Amor

Haha meestal valt dat wel mee hoor :D

13. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sorry meid! Heb er helemaal niet over nagedacht en gewoon je naam erbij gezet... Heb het gelijk veranderd!

14. Infantem Amor

hihi is niet erg, ik zelf ook niet... tot ik las dat ze mij hadden gezien bij andere als pendelaar...

maar vandaag had ik iemand die mij te laat een pb stuurt en dan ook nog PB't waar der pendel blijft...

Ach de pendels buiten tijd zijn nu aanzienlijk minder, dus iedereen dank jullie wel...

15. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    mag ik vragen hoe ik in aanmerking kom voor een pendel zou het ook graag willen laten doen maar ben er een leek in en weet niet hoe de regels zijn aangezien ik lees dat er maar op bepaalde dgn/tijdstip word gependeld

16. Infantem Amor

Als je een abbo neemt op dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/370543-nieuwe-pendelaarster.html dan zie je wanneer ik pendel... In mijn berichtjes staat hoe je een abbo neemt en ook wanneer ik pendel en tot hoelaat...
    Ik pendel niet op vaste tijden, omdat dit met mijn werk en prive praktisch onmogelijk is... Dus even goed op letten ;)

17. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland
    Lees dit topic nu pas, heb meteen handtekening aangepast hoor:D

18. Infantem Amor

Haha is niet erg joh, ik heb er gelukkig al minder last van, maar nu gaan er mensen toch reageren op een topic waar in staat NIET REAGEREN, dus ik weet het soms niet meer hoor :p

Komt goed :D

19. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Kayleigh, als ik je topic probeer te openen krijg ik dit:

Isabel Olivia, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Hebben meer mensen dit?

20. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ja, krijg ik ook, maar ben al gependeld doordat haar.

Deel Deze Pagina