Dringende vraag en een mededeling

Discussie in 'Pendelen' gestart door Infantem Amor, 19 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Nou ik weet dat ik heb gevraagd aan een moderator om mijn topic even wat aan te passen ivm het feit dat er mensen toch een bericht sturen in ik die er uit wilde hebben...

En ik wil er in gaan verwerken dat je minstens 100 of 150 berichten moet hebben en minimaal 1 maand hier mee typt... Want word gek van de mensen die alleen even voor een Pendel op komen draven en daarna hun account niet meer gebruiken!! Grr word der zo gek van dat mensen dan wel PB'en terwijl er dan dames die al heel lang hier op ZP zitten geen kans krijgen... Krijg soms 40 PB's per keer dat ik hem open!! En daarvan zijn er zo'n 20 die tussen de 0 en 10 berichten heeft :(

2. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Denk dat ze niet kunnen lezen enz. Ik heb je naam een afkorting gegeven trouwens. Ben allang blij dat ik gependeld ben. En aangezien ik elke dag op t forum zit, vind ik t wel spannend of het ook klopt. Als t teveel voor je wordt, moet je ff stoppen. Ze weten toch dat ze niet gelijk antwoord kunnen krijgen of zie ik dat verkeerd?
    Je hoort van mij of je pendel klopt.
    Liefs

3. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Oh dat is een goede! Kan me voorstellen dat het op die manier niet prettig werkt voor jou, maar lijkt me een goede oplossing meis!

Hopelijk is je topic snel weer open ;)

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

ik begrijp je reactie zeer goed hoor K. :(
    Er zijn mensen die zo'n registratie doen en dan niks meer laten horen en mensen die hier jaren vertoeven en die mogen voorrang hebben hierin.
    Enkel ik ben zo iemand die al jaren hier vertoefde al van 2009 en door omstandigheden onlangs een andere nickname heb moeten nemen en toch had ik ook graag (zoals elke dame denk ik hier op't forum) geweten wat het zou kunnen zijn (ivm.pendel).
    Het is altijd iets speciaals een pendel net zo zeer als voorgevoelens die je hebt als er iemand zwanger is of wordt ,wat het zal worden.

Nu ik wacht af als er een uur vrijkomt en zal ook eentje proberen te sturen naar u of andere pendelaarsters maar dan weet men ineens dat ik niet zo iemand ben die na een pendel niet meer aanwezig is op't forum.

Ik kon dit ook via pb.maar als je er al 150 hebt kan deze ook mislopen.

Liefs Nimme :)

5. Ukkie27

Ukkie27 Actief lid

12 feb 2012
    454
    12
    18
    Hmmz, nu is je hele topic weg:(

6. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Ik denk dat ze er even genoeg van heeft, vooral als ze buiten haar pendeltijd pbtjes krijg.

7. Infantem Amor

Ukkie27 en kleintje1985,

Ik heb niet genoeg van het pendelen, maar volgens mij hebben ze genoeg van mij :( Mijn topic is inderdaad spoorloos, zonder melding of zo.. Ik heb de beheerder een mail gestuurd... Dus ben benieuwd...

8. kleintje1985

kleintje1985 Actief lid

9 nov 2011
    448
    0
    0
    NULL
    Lunteren
    Dat meen je niet, dacht, miss heb je t zelf gedaan, sorry daarvoor.
    Wel raar hoor dat ze t weghalen., je hebt toch niks verkeerds gedaan???
    Niet in mijn ogen iig.
    Liefs

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zoals jullie zien is hij er weer.

10. Infantem Amor

Hmm kan hem nog niet vinden :(
    Maar komt goed...

11. Kensho

Kensho Niet meer actief

@Kayleigh: Ik las net in je eigen topic dat je een nieuwe oplossing hebt voor de mensen die niet goed lezen. ;) Vind het een hele goeie! :D Moest wel even lachen. Hihi...

12. Infantem Amor

Volgens mij is hij duidelijk of niet :p

Ik heb sowieso even gevraagd of ze mijn eerste berichtje aan kunnen passen... Als het goed is maakt dat het allemaal iets duidelijker :D

Nou ik ga maar eens werken en dan straks verder denken hoe ik mijn topic de juiste vorm kan geven :p

13. Kensho

Kensho Niet meer actief

Duidelijk zat! :D

Ik ben benieuwd naar je topic en de aanpassingen daarin.

Werk ze nog!

14. Infantem Amor

Zo na 200 pendels heeft mijn pendel even rust verdient. De pendel word eerst 24 uur gereinigd in een bakje met hematiet steentjes en daarna 24 uur in een bakje met bergkristal steentjes, daar na is hij weer klaar om pendel vragen te beantwoorden.

Ik maak in de tussen tijd gebruik van mijn tijd om te leren hoe ik mijn tarot kaarten leg... op dit moment ben ik daar nog oefende in, het lukt me al goed, maar durf nog niet helemaal te beginnen op ZP... Eerst even wat meer prive ervaringen op doen en dan ga ik het ook hier doen... Dit zal wel heel binnenkort zijn :D

Deel Deze Pagina