dringende vraag en lekker handig bezig geweest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mae, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    heee,gefeliciteerd!!

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    gefeliciteerd!

3. mae

mae Actief lid

12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    goedenmorgen:))

Dank je wel voor alle leuke racties:))
    Net weer een test gedaan hahaha er liggen nu 4 testen op de kast met allemaal een licht streepje:))) yessssssssssss jipieeeeee
    de test van net gaf net als gister weer een heeel licht streepje, maar goed geeft niks , ik koop nu geen testen meer.

Morgen voor 9.15 uur moet ik de verloskundige bellen voor een afspraak, zodra we een echo mogen maken wil ik mn dochter wel mee nemen, wil haar proberen zoveel mogelijk overal bij te betrekken, vind ik erg belangrijk ook omdat de vader van dit kindje in mn buik nu is niet ook haar vader.
    gister dus ook een goed gesprek gehad met mn vriend dat we echt zoveel mogelijk mn dochter erbij moeten betrekken zij mag absoluut niet het gevoel gaan krijgen van ik ben niet zijn echte dochter, daar is hij het hellemaal mee eens.
    Mn vriend is hellemaal door het dolle heen die word papa hahaha stond gisteravond met een mooie bos bloemen voor de deur:))

Ben lekker ook al stiekum bezig geweest met kinderwagens te bekijken echt spannnnnnnnnnend:))

liefs mae

4. Niet meer actief

wauw gefeliciteerd!misschien moet ik ook maar twee keer de test gebruiken want die negatieve testen zijn echt niet leuk!haha wel een grappig verhaal!ga er lekker van genieten

liefs

5. annelore

annelore Lid

8 aug 2006
    81
    0
    0
    Bediende
    Geraardsbergen
    Hey,

een dikke proficiat.

Ik zou toch ook nog een beetje afwachten ze tot je een echo hebt gedaan.

Ik wens u veel succes met uw zwangerschap.

gtrs

6. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Sjjjeee wat een verhaal zeg! Nou dames zo zie je maar weer ALLES is mogelijk, zelfs een test 2x gebruiken.
    Van harte geVEELiciteerd meid, geniet ervan!

Deel Deze Pagina