Ons meske is nu bijna een week ziek. Koorts, overgeven, diarree, niks gegeten en heel weinig drinken. Volgens de dokter is het buikgriep. Sinds een dag of 2 weigert ze ook de fles. Ze wil nu dus alleen maar bv... flink aanpoten voor mij, want fulltime live voeden was ik niet meer gewend! Dankzij de vorstvoeding hebben we dus wel uitdroging voorkomen, en hierdoor hoefden we gelukkig niet naar het ziekenhuis. Ik ben zo blij! Probleempje is wel dat mijn man en ik ook buikgriep hebben, en naast overgeven en op sportdrank leven ook nog zo intensief bv geven begint me aardig op te breken. Positieve is dat dit wel dé productoeopkrikker is die ik zo nodig had . Hopelijk worden we snel weer beter... vind het best spannend.
Fijn he, dit drinken ze altijd wel Hier ooit ook eens de redding geweest van uitdroging. Minder fijn dat je zelf ziek bent Hoe moet je productie wel niet zijn als je straks beter bent ?
Jakkie, allemaal zo ziek! Dan lijkt me bv geven idd erg pittig.. Maar ontzettend fijn dat jullie meisje gewoon bij jou wil drinken, hoef je je geen zorgen te maken over vochttekort en geklungel met lepeltjes ORS enzo. Veel beterschap voor jullie allemaal!
He wat naar zeg, dat jullie allemaal zo beroerd zijn. Goed dat je je kleintje dan toch nog helemaal zelf kan verzorgen he! *weer een goede reden om niet toch de handdoek in de ring te gooien* Ik hoop dat jullie gauw opknappen! Beterschap. Elmo
Herkenbaar, mijn jongste heeft nu de waterpokken en is net 1 jaar oud. Ben zo blij met die BV, ik had me echt geen raad geweten hoor.