buikpijn 9 weken na keizersnee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door paars, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hallo,

Ik hoop dat ik hier met mijn vraag terecht kan.

Ruim 9 weken geleden ben ik bevallen met een keizersnee.
    Bij de controle rond 6 weken na de tijd was alles in orde..
    Ik ben dus sinds 2 weken ook al weer flink op de been veel wandelen en alles echt zelf weer doen.
    Als ik te veel heb gedaan merk ik dat gelijk onder in mn buik en aan de wond..
    Sinds vorige week heb ik een heel erg ongigevoel de pijn straalt ook meer door naar mn liezen..
    ook toen verloor een dikke klodder slijm (afscheiding ofzo) sorry weet het even niet anders uit te leggen :oops: dit was een klein beetje rood.. tussendoor gewoon witte afscheiding wat ik normaal ook heb.. kdacht gewoon ongi te worden maar niet dus
    Vanmorgen weer in eenkeer slijm maar dit was geheel doorzichtig.. heb ook weer van die ongi krampen...

Is dit allemaal normaal?
    Alvast Bedankt.

Groetjes,

Paars

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Paars,

het is wel bekend dat vrouwen met een keizersnede tot zeker 3 maanden daarna deze pijn kunnen ervaren. Zeker als je al weer best actief bent. Is dus niet erg, maar wel een teken van je lichaam dat je er iets beter naar moet luisteren. Een keizersnede is gewoon een zware operatie en die moet je naderhand niet onderschatten. Het slijm zal hormonaal zijn en is niet raar.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina