Volgens de verloskundige heeft mijn baby een groeispurt gemaakt.. ik zou nu ca. 2 weken voor liggen... Volgens haar kan het zijn dat het bij mijn volgende controle wel weer op schema ligt... Hebben jullie dit ook wel eens gehad? In het boekje heeft ze ook gezet, let op groei.... Ik heb volgende week vrijdag een 3d/4d echo.. nu ben ik helemaal zenuwachtig dat er misschien wel wat met mijn kindje is... Hopelijk kunnen jullie mij geruststellen! Oh ja, ik heb ook een vraag bij zwangerschap&werk gezet.. maar volgens mij wordt daar niet echt gekeken of wel? Groetjes, Sher
ik heb het ook gehad. Met 20 weken lag ons kindje bijna 4 weken voor op zijn groei. Er werd toen ook gezegd dat het een zwaar en lang kind zou worden 8/9 pond. Met 30 weken zat het iets onder de groei. Bij de laatste controle vorige week werd de schatting 6 pond. Morgen weet ik hoe het er nu voor staat ben nu 35 weken.
Quinn liep ook voor op groei en dat is zo gebleven tijdens de zwangerschap. Hij is uiteindelijk geboren met 36 weken en woog 4095 gram en was 52 cm lang. Het zegt niet zo heel veel, want nu zit hij net onder het gemiddelde van de groeicurve.
ja hoor, hij liep t/m 25 weken perfect op schema.. maar vanaf toen ging hij een eind voor lopen, kreeg er ook nog suiker bij, dus ben uiteindelijk met 34 weken bevallen van een reuze prematuurtje Maar zou me er niet te druk om maken, Ze kunnen beter iets voor lopen dan heel ver achter.
Met 29 weken liep de groei bij mij ook flink voor. Ik moest me ook op suiker laten testen hierom. suiker bleek prima in orde Met 31 weken weer terug naar de vk en de groei was gestopt ik liep toen nog 1 week voor. Met 33 weken ben ik weer bij de vk geweest en ja, de kleine is wel een flinkerd maar geen extreme dingen verder. Mijn kindje had tussen de 26 en 29 weken gewoon een enorme groeispurt gemaakt
Oh bedankt voor de geruststellingen..... Volgende week vrijdag heb ik 3d echo, dus ben benieuwd hoe dat er dan uitziet.... en hoe groot het kindje is.... Die dinsdag er na de 6e volgens mij, moet ik weer naar de verloskundige, dus dan zullen ze wel weer kijken hoe of wat... Maar ze hebben nu toch niet aan het kindje gevoeld? ik dacht dat ze nu alleen de baarmoeder hebben gevoeld, of heb ik dat mis?