Wij hebben een redelijk oud model en die deukt in en dus niet meer uit.. Merk dat onze zoon nu dus in een kuiltje ligt en dat niet zo fijn vind. Wie heeft er een goed merk met een goede prijs matrasje? (Liefst die ik online kan bestellen, want hubbie werkt en kan dus weinig weg om in de winkel op te halen!)
Ik heb er 1 bij de Ikea gekocht; ben er erg tevreden over, maar vlgs mij kan je daar niet online bestellen...
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment ... _lisa.aspx Deze hebben mijn ouders in het ledikant van ons van vroeger. Fijn matrasje! Ze hebben er nog wat minder voor betaald, om de zoveel weken is hij in de aanbieding. Weet alleen niet of je hem ook online kunt kopen.
www.babydump.nl heeft goeie matratjes en van verschilende prijs klasse. je kan er online bestellen en het is dan als het goed is binnen 3 werkdagen binnen. hoop dat je daar kan slagen. groetjes sabrina
Wij hebben een matrasje van de Leen Bakker gekocht, voor 40 euro. Is alweer ruim een jaar geleden, dus misschien dat dezelfde er nog zijn. Je had twee soorten: een goedkope en een iets dikkere en duurdere. Die duurdere (heette Fenne) en die hebben wij. Ik ben er supertevreden over. Lekker dik matrasje, fijn zacht tijk met rits. Vorige week had Jesse overgegeven, het halve matras eronder, dus ik balen. Maar ik heb het tijk erafgeritst, uitgewassen en het zit er weer perfect en als nieuw om. De binnenmatras had het vocht niet opgenomen, dus dat was perfect. Ik ben erg tevreden met dit matrasje. edit: ik heb even gekeken op de site van Leen Bakker: ze heten inmiddels Lisa, zoals ook staat beschreven in een link hierboven van één van de dames.
Ik heb hem bij de ikea gekocht eentje met vering en een dekmatras en helemaal niet duur. Ik denk dat zij het lekkerst slaapt vanons allemaal!
nee geen wiegmatrasjes volgens mij (maar wel supergoede ledikant matrasjes) goedkoop, makkelijk wasbaar (al is een molton eroverheenm toch wat makkelijker schoonmaken en te vervangen denk ik zo)