Na een eerdere hbo-opleiding nu weer een hbo-opleiding. Ze zijn wel bezig met 'academiseren', in de hoop dat het binnenkort een WO-opleiding is. Betekent dus dat we nu wel de lasten hebben (de belachelijke portfolio's en persoonlijke ontwikkelplannen van hbo, naast de artikelen en de strenge eisen van WO), maar zoals het er nu uitziet alsnog een hbo-diploma
Ik heb wo gedaan, maar werk uiteindelijk in een totaal andere richting dan ik heb gestudeerd en ik denk hbo niveau. Lees van gamma naar meer beta dan gamma.
Wil je hiermee aantonen dat er minder hoogopgeleiden op zp zitten en dat die dus minder alcohol drinken? Ik denk meer dat het van de openingspost afhangt hoe mensen reageren. In het topic over drank, reageerden veel mensen dat ze niks dronken, omdat die optie er niet bij staat in de poll. Hier is het juist weer cool om nog even te laten zien hoe hoog opgeleid je wel niet bent. Ik heb een Master in Information Technology , hoe cool is dat
Haha nee. Maar na m’n eigen post vroeg ik mij wel ineens af hoe het zit hier op zp. Niet dat ik persé denk dat niemand hier een opleiding heeft afgerond
Ik heb mn propedeuse journalistiek (HBO) gehaald. Maar ben toen gestopt omdat ik veel te jong voor die opleiding was (16) en toen pedagogisch werk gaan doen (MBO). Die opleiding heb ik afgemaakt.
Ik heb twee HBO studies afgerond (2 verschillende richtingen maar die laat ik even in het midden qua herkenbaarheid) Ik werk ook in het werkveld van mijn laatste HBO studie.
Eerst spw niveau 3 (mbo). Heb ik niet afgemaakt. Toen Toerisme en Recreatie niveau 3. Ook niet afgemaakt. En als laatste verzorging niveau 3. Werkzaam als verzorgende IG in de thuiszorg (momenteel even geen werk). Ik wist nog niet echt wat ik wilde.