Miskraam of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jmb, 13 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmb

jmb Nieuw lid

10 jul 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 16 juni hebben wij een terugplaatsing gehad van een blastocyste. Op dinsdag 30 juni kregen wij na bloedafname een positief resultaat. Er werd ons gevraagd om de week daarop weer een bloedafname te laten doen. De vrijdag voor de bloedafname kreeg ik licht bloedverlies. Toch de dinsdag erna weer een positieve bloedafname. Het bloedverlies werd daarentegen steeds heftiger. De donderdag was het zo hevig dat er stolsels vrij kwamen en dat we dachten dat we een miskraam kregen. Ik moest van het ziekenhuis naar de spoed komen, hier kreeg ik paracetamol tegen de pijn en er werd verteld dat de zwangerschap waarschijnlijk mis ging. Ik werd doorgestuurd naar de gynaecoloog, deze deed een echo en tot onze verbazing kregen we daar een vruchtje te zien van 6 weken met een kloppend hartje. We waren helemaal perplex. Gynaecoloog zei dat ik een heftige innestelingsbloeding heb, omdat ik ook bloedverdunners (asaflow ) krijg, hiernaast gebruik ik ook nog utrogestan en progynova. Eenmaal thuisgekomen (ongeveer 30 min later) voelde ik dat ik veel bloed aan t verliezen was. Ben gelijk naar de wc gegaan en zag dat ik veel bloedstolsels verloor en ook een soort rond doorzichtig iets, leek wel een soort framboos, bestond uit allemaal van die kleine bolletjes. Nu is mijn vraag eigenlijk, kan je na een positieve echo met kloppend hartje een half uur later nog een miskraam krijgen? En anders was is dit ronde iets nou geweest, baarmoederslijmvlies oid?

Groetjes jmb

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi jmb,

dat kan inderdaad wel, maar gezien het verhaal daarvoor, is het waarschijnlijk toch nog goed en heb je naast de vruchtzak of in je vagina een actieve bloeding zitten. Hoeft helemaal geen kwaad te kunnen voor de zwangerschap, maar spannend is het wel zeg!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina