Ik heb vandaag getest en hij gaf positief aan , was wel nog iets lichter al de controlestreep , maar kan ik nu nog wel zwanger raken dan? of is het te laat zeg maar? ik zal proberen een fototje te plaatsten alvast bedankt! groetjes passoatje
Vanaf nu om de dag sex hebben, tot ie negatief is. Zo zou ik het doen. Ik begon met insemineren toe ie nog negatief was, heb 3 dagen geinsemineerd (20, 22 en 24 juni). De 20e nog nega, 22 al licht en 24 knal (23 ook). En ben inmiddels bijna 24wk!
eergisteren hebben we nog sex gehad , gisteren niet , maar vanavond wel , zou ik dan kans maken denk je? groetjes passoatje
hay meid ik zou zo wie zo gaan klussen als ik jouw was vandaag.. en morgen gewoon nog een ovu testje doen en is die ook donker dan klus je nog een x of klus gewoon rond de 10de de 12 de de 14 de en dan zo verder ( is altijd wel goed ) want je kan zeker zwanger raken, ik denk dat jouwn ei ergens in deze tijd gaat komen ik heb zelf niet zo heel veel geklust in me vruchtbare tijd en je ziet het ik ben ook zwanger geworden dus echt veel succes liefs
hihi miriam ik ga mijn best doen , het streepje is bijna net zo donker als , dus hoop dat de zaadcelletjes het optijd gaan halen
Zolang positief heb je alle kans! Zijn je testen normaal knal positief? Dan zou ik idd vanaf vanavond sex hebben. Bij mn eerste was die van mij ook licht, maar telt vlgs de bijsluiter als negatief.
ik heb nog nooit een streepje gehad dus , deze is voor mij zeker positief zelfs geen licht streepje heb ik gehad! hoop echt dat de zaadcelletjes het op tijd gaan halen! hihi
haha maak je om de zaadcelletjes maar niet druk die kunnen hard zwemmen en die houden het langer uit en als je nu een posi test heb gewoon vanaf vandaag gaan klussen en als je geklust hebt ga dan ff met een kussen onder je kont en de benen in de lucht liggen ( 15 a 20 min.) zodat de sperma beter binnen blijft en meestal is een positieve test dat je dan 1 a 2 dagen later je ei gaat krijgen succes liefs
Idd ik had mn ei de 2e dag van de knal test, dat kon ik zien aan het eistreepje die nog dikker was dan de controlestreep haha