Dringende vraag over zwangerschapstest en urine... (sorry..)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Niki, 26 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Tja, en er zijn er toch twee voor nodig, he!? :cry:
    Ik had het juist nog helemaal niet verwacht dat mijn vriend het al wou, het was eigenlijk niet helemaal gepland. We vrijde onveilig dus we wisten dat het KON gebeuren maar hadden het er nooit echt serieus over gehad... en ook niet gerealiseerd dat het al zo snel zou gebeuren..
    maar toen moesten we het er op 'n gegeven moment wel over hebben omdat we precies onveilig gevreeen hadden in mijn vruchtbare periode. :oops:
    Toen hebben we besloten om er voor te gaan!
    Ook als het nu niet meteen raak was geweest waren we vrolijk verder gaan klussen...
    Mijn vriend is ook nog erg jong en we hebben nog geen jaar een relatie maar het zit helemaal, super goed!! Ik had me er eigenlijk op ingesteld dat het wel rond mijn dertigste ging worden (omdat mijn vriend nog wat jonger is > 25), maar zo zie je maar, juist als je er niet zo erg mee bezig bent gebeurt het en dan is het ook nog meteen raak!

    Het is wel frustrerend lijkt me als het zo graag wilt, maar je vriend is er nog niet klaar voor. Hoe oud is je vriend? En hoe lang hebben jullie iets met elkaar? Als je dat tenminste wilt vertellen...

    Groetjes Niki

    * Nu kan ik ECHT gaan genieten *
     
  2. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Mijn vriend is 30, hij is in juli 30 geworden. Hij wil ook wel echt heel erg graag, we hebben het er regelmatig over en hij maakt ook vaak van die dubbele opmerkingen. Ik slik ook de pil niet meer, maar we doen het wel met condoom. Maar als het zou gebeuren dan zou hij wel heel blij zijn.
    Zijn ouders zijn ook aardig in de leeftijd (hij is de jongste van 4 jongens, zijn ouders zijn over de 70!) en hij heeft wel het streven om mij nog wel voor mn dertigste te bezwangeren (haha, wat een woord he), omdat hij wel heel graag wilt dat zijn ouders zijn kinderen nog zien.

    Ik ben 27 als ik klaar ben met school (als alles mee zit tenminste, maar denk het wel) en dat vind ik wel een mooie leeftijd. Vroeger moest ik er niet aan denken, pas als ik 30 zou worden dan zou ik er pas aan denken. Maar ja, je wordt snel aangestoken door vrienden....had ik niet verwacht!

    Liefs,
    Daphne
     
  3. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Wat gebeurd er trouwens als je bij een gebruikersgroep bent aangesloten (even off topic vraagje). Krijg je dan aparte mailtjes ofzo? Of staat het dan alleen in je informatievakje?

    Liefs,
    Daphne
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ik zou het niet weten, ik heb mij vanmorgen dus bij de dikke buiken aangemeld... zal wel alleen bij je naam komen te staan. Ik weet het ook niet...
    Misschien dat iemand anders het weet?

    O ja, iedereen bedankt voor de felicitaties...
    Ik ben nu echt zwanger... al heb ik nog heel erg weinig symptomen...
    Ik heb alleen eigenlijk bijna hele dag wat buikpijn, maar dat zal er wel bij horen... dan heb ik tenminste het gevoel dat er tenminste "iets" in mijn buik gebeurt... anders vind ik het zo stil...!

    Liefs Niki
     
  5. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik had in het begin ook weinig symptomen, ik hoopte soms vurig dat ik heeel erg misselijk zou worden en dat dat dan het teken zou zijn dat het goed zat, maar helaas gaat dat natuurlijk niet zo, ik werd met 12 weken alsnog heeeeel erg misselijk en had ik al een echo gehad die uitwees dat het goed zit met mijn zwangerschap en toen dacht ik. Hoe heb ik dat nou ooit kunnen hopen!!! Gelukkig was het met 16 weken ook weer over.
    Ik zou zeggen geniet er maar lekker van nu!!!

    Groetjes Carry
     
  6. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    gefeliciteerd!! ik heb totaal geen symptomen en twijfel ook af en toe, hoewel ik na 4 testen toch zeker weet dat ik zwanger ben, omdat mijn streep steeds dikker werd :oops: ;)
    Je kan je gewoon afmelden bij de ene groep en aanmelden bij de andere en dan krijg je binnen een dag een mailtje dat het is goedgekeurd, staat geloof ik ergens bovenaan als je in die lijst staat, succes...
     
  7. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hartstikke gefeliciteerd, geniet ervan!

    Liefs,Lise
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Die lijsten zijn om 1 in overzicht te hebben wie er zwanger zijn en wie er nog bezig zijn enzz...

    groetjes
     
  9. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Gefeliciteerd hor, je hebt het erg spannend gehouden, maar nu mag je het zeker geloven. Geniet ervan! Liefs Jenny
     
  10. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En nu lekker genieten!! :D
     
  11. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Joepie!!!!!!! Gefeliciteerd meis!
    Geniet er maar van...
     
  12. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    De vriendin van een van de broers van mijn vriend had op een gegeven moment ook zoiets van, nou laat mijn buik maar een beetje groeien, dan kan ik het tenminste zien!

    En zei had ook geen symptonen, en ze is inmiddels 8 maanden!

    Liefs,

    Daphne
     
  13. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    We hebben trouwens bijna 2,5 jaar een relatie! Net een huis gekocht en druk aan de verbouwing! :)

    We hebben in dit huis in ieder geval rekening gehouden met een kleine toen we aan het zoeken waren! We hebben 3 slaapkamers en een mega grote woonkamer! Dus plek zat. hihi.

    Liefs,

    Daphne
     
  14. mieke

    mieke Bekend lid

    gefeliciteerd geniet er maar lekker van !!!!!!
     
  15. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

    Groetjes MissPuma
     

Deel Deze Pagina