Utrogestan

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door water27, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hi dames, hier zijn er vast een aantal van jullie bekend met Utrogestan. Deze cyclus heb ik voor het eerst Utrogestan gebruikt. Vandaag 15 dpo en negatief getest helaas. Ben al drie dagen echt extreem moe en heb vandaag last van opvliegers. Is dit normaal? Ik herken dit van de Clomid maar daar ben ik mee gestopt. En na hoeveel dagen wordt je ongesteld na de laatste dag Utro gebruik?
    Bijvoorbaat dank

2. Juudjeonline

Juudjeonline Actief lid

10 apr 2016
    321
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff herkenbaar helaas ook van utro. Als je zeker bent van je 15 dagen en je test is negatief zou ik stoppen. Maar heb je geen advies van je gyn of fertiliteitsarts ? Zij heeft t me toen zo uitgelegd. Bij mijn eerste mmm traject duurde t een dag of twee drie eer ik ongesteld werd en nu bij de tweede run de dag erna. Kan dus zomaar verschillen.
    Heb je de bijsluiter wel eens gelezen van utro?😳
    Anyway herkenbare symptomen....

Heel veel succes!!!

3. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Hier ook zo moe sinds ik utro gebruik. Hier na 1 of 2 dagen na stoppen ongesteld. Als ik op 15 dpo negatief zou testen zou ik stoppen. Ik stop altijd als ik op 14 dpo negatief test.

4. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Wat hierboven staat...

5. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dank jullie wel. Ik ben gestopt met de Utro en m'n temp is gigantisch gedaald dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden denk ik.

Deel Deze Pagina