dat was lachen...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sonya one love, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo we zijn terug van de nekplooimeting...alles zag er goed uit voor zover.
    we hebben toch gelachen...de kleine heeft zeker 2 minuten lang gesprongen!. door de knietjes en hup de hoogte in en daarna zijn of haar hoofdje naar achter aan het gooien. leek wel op kop stoten.hahah die vrouw zei .jullie krijgen een jump kind..hahah daarna ging het liggen en deed het de duim in de mond...echt mooi om te zien...we hebben al heel de avond de videobeelden terug gekeken... ondanks dat ik zo ziek ben...gewoon door springen...we zijn zo opgelucht...nu wachten op de bloed uitslagen....

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Nou dat word er zeker eentje die jullie bezig zullen houden als hij/zij op de wereld is. Ik ben blij dat het een mooie echo was, geniet er maar lekker van.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lief en vertederend he zoiets! Ik kreeg ook ff traantjes in mn ogen dat ik onze uk zag bewegen. T is ook zoiets wonderlijks. Mooie echo foto hoor!

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ja was echt mooi...moet me echt tegen houden om niet heel de tijd de videoband terug te kijken hahahah

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Moet je ook niet doen! Lekker grijsdraaien die band, echt! Ik kan me trouwens voorstellen dat je moest lachen, ik deed dat al bij het lezen van je berichtje.

Deel Deze Pagina