heb een ?vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Afgelopen maandag had ik ongesteld moeten worden als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Dat zou dan de afsluiter zijn van ronde 2.
    Nu heb ik vrijdag op zaterdagnacht een ieniminie propje bloed verloren, dat lag in de wc in mijn urine, dus ik dacht mooi, cyclus van 26 dagen, ik word nu dus ongi. Dat zette echter niet door, heb wel 2 dagen flink vaal bruin verloren, maar niks geen rood.
    Nu weet ik dat ik zeker nog aan het ontpillen kan zijn. De 1e cyclus was 42 dagen.
    Maar kan ik dit nu rekenen als ongi of niet? Was dan afgelopen maandag toch mijn nod of niet?
    Zou ik voor de zekerheid testen, of niet?

Ik heb geen zwangerschapssympthoompjes, maar bij de 1e had ik ook helemaal nergens last van, dus in mijn ogen zeggen sympthomen niet altijd wat, bij de vorige keer (einde 1e ronde) had ik wel allemaal van die dingetjes die erop wezen dat het zo zou kunnen zijn, en dat was dus ook niks.

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Als je eerste cyclus 42 dagen was dan moet je dat nu ook aanhouden voor je NOD. KAn zijn dat het rode propje en bruinverlies met je ei sprong te maken heeft gehad.

3. Niet meer actief

Oh zo! Hmm okay, dan test ik voorlopig nog maar niet denk ik.

Deel Deze Pagina