Dringende vraag voor vriendin... Help

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by kleinvisje, Mar 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

Behalve die aangifte wil ze nu dat het contact verder op een veilige en normale manier gaat verlopen.
    Ze denkt er nog even over maar w.s. gaat ze mediation inzetten om zo tot duidelijke afspraken te komen.
    Dan is het ook duidelijk waar ze aan toe is en wat verwachtingen zijn. als hij zich daar dan niet aan houdt kan ze hem dan ook de afspraken die dan op papier staan nog eens voorleggen en heeft ze dus meer waar ze zich op kan beroepen zeg maar.

ze wil in ieder geval voorlopig dan het contact in haar bijzijn.

2. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    je hebt sowieso een schriftelijke aangifte nodig om uberhoubt later iets te kunnen doen. het zal haar woord tegen het zijne zijn als er verder geen getuigen zijn. met een beetje geluk hebben de buren ze horen schreeuwen ofzo? het kindje horen huilen?

ik heb er verder geen ervaring mee dus kan je ook niet echt veel helpen sorrie.

3. lilia

lilia Actief lid

Mar 9, 2010
    184
    0
    0
    Jouw vriendin heeft aangifte gedaan... wordt dat ook aan de vader gemeld? Wordt hij ervan op de hoogte gebracht? Door de politie bedoel ik.

4. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ik weet niet of dat altijd zo loopt, maar in dit geval heeft de vader een waarschuwing gekregen en is dus inderdaad op de hoogte gebracht.
    vader is verder niet opgepakt of zo en dat soort dingen en vriendin had meer actie kunnen laten ondernemen wat ze niet heeft gedaan.. ook dat is de vader gezegd.

dus de vdr heeft in dit geval te horen gekregen dat politie op de hoogte is gebracht op de poging meenemen van kind tegen wil van moeder in en orde verstoring en kreeg een waarschuwing met de melding dat moeder meer had kunnen doen maar dit nu niet heeft gedaan maar alleen een duidelijk signaal wil afgeven dat dit niet kan. zoiets was het.

Share This Page