Hallo, Ik ben pas gestopt met de pil en dit is mijn eerste menstruatie sinds ik gestopt ben. Bij mijn laatste menstruatie was de begindag 12 september, nu ben ik het 8 oktober geworden. Dus 26 dagen na mijn laatste. Is dat normaal? Dat ie 26 dagen duurt? Zal mijn cyclus nu standaard 26 dagen duren of blijft dat wisselen? En als het blijft wisselen, hoe weet ik dan wanneer ik ovuleer? Want de ovulatie is toch ongeveer 14 dagen voor je menstruatie? Groetjes Debby
26 dagen is vrij normaal, hopelijk blijft het ook bij 26 dagen . ik ben nu een jaar gestopt en bij mij schommelt het tussen de 26 en de 30 dagen.
ik had de eerste maand 25 dagen en de tweede 29 dus het kan zo zijn dat dat blijft schommelen? groetjes
26 dgaen is wel normaal.. maar omdat je net gestopt bent met de pil kan het nog erg gaan verschillen.. ook als het echt al je eigen cyclus is kan ie een aantal daagjes verschillen.. je bent dan nog gewoon regelmatig
ik ben ook vorige maand gestopt met de pil (8-09-06) en moest maandag (09-10-06) weer ongesteld worden maar er is nog niks ben beniewd. xx jessey
He Debby, Wij lopen precies gelijk. Ik was ook de 12e en de 8e ongie geworden. Da's toevallig. Ik had verwacht dat het nog even zou duren, maar toch 26 dagen. Op zich wel prettig denk ik. Dus we zitten nu allebei in de tweede ronde? Succes! Liefs Jody
Jessey: Spannend hoor, succes Jody: Ja, onze cyclus loopt gelijk. Alleen niet op onze banners, volgens die van mij heb ik over 12 dagen mijn eisprong en jij die over 11 dagen.. Heb mijn cyclustijd ook niet veranderd op die banner, moet ik dan 26 invullen ipv 28. Want voor hetzelfde geld, heb ik nu wel een cyclus van 28 dagen. Succes in de 2e ronde, hopen dat het raak is. Groetjes Debby