en heb helemaal geen zin Waarom heb ik dan ook aangeboden om deze dienst over te nemen van die collega? Nouja zal het wel overleven, maar was liever mijn bedje ingedoken
Erg is dat gevoel he. Dan denk je echt bij jezelf, waarom ben ik nou weer zo gek geweest om te ruilen. Maar als je er dan eenmaal bent is er vaak niks meer aan de hand en vliegt de tijd. En wie weet als jij een keer moeilijk zit met een dienst dat zij die weer van jou over kan nemen. Nou werkse.
Kom op hoor je hebt het aan jezelf te danken Ik ga echt nooit met tegenzin werken! Ik heb vanmorgen al gewerkt van 07.30 tot 11.30 en straks om 17.00 weer werken tot 21.00 voor mijn man minder leuk en ik ben heel graag met hem samen maar mijn werk is ook erg belangrijk en ik doe het graag (anders was ik er natuurlijk al lang mee gestopt)
Helemaal waar wat je zegt Heb al met hem kunnen regelen dat hij donderdag voor me werkt dan kan ik lekker naar mijn moeder toe met de echo
Dat is niet wat hier bedoeld wordt denk ik. Dat jij nooit met tegenzin naar je werk gaat, betekend niet dat een ander ook altijd zin heeft om te werken. Is toch heel normaal dat je een keer geen zin hebt, kan me goed voorstellen. Ik moet me er ook vaak genoeg toe zetten om te werken, met name in het weekend met een late dienst. Een 'gebroken' dienst wat jij draait, zou ik echt 3x niks vinden. Bleh.... Ieder z'n ding toch?
Bah ik moet morgen weer na een weekje vakantie te hebben gehad. Ben al sinds afgelopen woensdag een beetje grieperig en snotverkouden Dat maakt het ook minder leuk om naar je werk te moeten...
Ik moet morgen ook weer beginnen. En dat na een half jaar thuis te zijn geweest. Eerst in de ziektewet wegen zw klachten en daarna natuurlijk mijn gewone verlof.
Ben bijna klaar... maar er is echt niets te doen dus daar word je nog moeier van. Maar heb me wel vermaakt met de collega's