HELP! kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Irisje89, 21 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisje89

Irisje89 Nieuw lid

21 dec 2006
    2
    0
    0
    Parttime Callcentermedewerkster (vanaf januari)
    Drunen
    hoi!
    k heb ff een vraagje, ik ben nu 6 dagen overtijd, ben normaal altijd precies ongesteld, heb altijd condoom gebruikt, alleen 1 x is die gescheurd. dat was vlak voordat ik ongesteld werd vorige maand.

Ik ben erg moe, en vaak misselijk (vooral 's ochtends en 's nachts), en last van mn borsten.

Ik zou wel willen testen, maar ben door mn moeder het huis uitgezet, heb geen geld of iets, t geld dat ik wel heb gaat op aan eten, en een stukje huur, woon bij een vriend van me in, maar die heeft ook niet veel geld, en wil hem t niet vertellen, omdat hij zijn mond niet kan houden, en dan weet de halve wereld het binnenkort.

Ik heb nog niet zo lang iets met mijn vriend (bijna 3 maanden), maar hij wil helemaal geen kinderen en zo, dus hem wil ik het liever ook niet vertellen.
    Ik kan ook niet langs de huisarts gaan, want die heb ik niet... Heb er eentje in mn vorige woonplaats, maar dat is 2 uur reizen van hier vandaan.

wat moet ik doen?

2. MelanieL29

MelanieL29 Bekend lid

9 aug 2006
    803
    0
    0
    Hoi,

Vervelende situatie voor je joh. Hoe eerder je kunt gaan testen hoe beter. Denk dat je wel opzoek kunt naar een huisarts in de plaats waar je nu woont. Leg de situatie even voor. Deze zal je dan zeker uitleggen wat je kunt doen.

Laat het even weten! Veel sterkte!

Liefs Melanie

3. Flo00

Flo00 Lid

2 dec 2006
    42
    0
    0
    Wat een nare situatie! Als je het lastig vindt om een huisarts te bellen kun je ook altijd contact opnemen met CASA (zie www.casa.nl) Zij zijn ervoor! En je kunt altijd anoniem bellen en je situatie voorleggen. Mochten ze je niet direct kunnen helpen weten ze je vast wel advies te geven. Succes en sterkte!

Deel Deze Pagina