Geplaatst: Wo Jun 04, 2008 10:23 am Onderwerp: wat kan het zijn? -------------------------------------------------------------------------------- hallo, ik heb een vraagje, ik ben op 14 maart 2008 gestopt met de pil ben toen de eerst x op dag 30 ongi gworden heel normaal 5 dagen, na een week weer heel erg veel helder rood bloed een volle week,vanaf die week weer clyclus gaan tellen en toen op dag 32 ongesteld dit leek heel erg op oud bloed met de 1e dag een klein beetje rood,de 2 dagen erna alleen een klein vlekje oud bloed en toen was alees over,nu zult u denken waar gaat dit heen ik ben al een week of 3 heel erg moe,jeukende borsten opgezette buik, branderige ogen en misselijk ben inmiddels al 1,5 kg aan gekomen, is dit ook ontpillen of kan ik zwanger zijn zoja,kan ik dan nu testen of moet ik een evt.volgende ongi afwachten hoop dat u mij kan helpen want ik snap er zelf nu helemaal niets meer van groetjes angelmama
Tja je wilt natuurlijk graag horen van je bent vast zwanger. Dat kan natuurlijk zo zijn (maar dan zou je nu al wel een test kunnen doen als je al 3 weken klachten hebt). Maar eigenlijk denk ik dat het dikke kans is dat het van het ontpillen komt. Dat kan echt heel lang duren. Wel een half jaar tot een jaar. De enige manier om erachter te komen is even eent test te doen. Als ie negatief is, geloof dan maar dat je aan het ontpillen bent. Succes!
bedankt miez voor je reactie, ik hoef niet heel erg graag te horen dat ik zwanger ben ,zou leuk zijn maar het is geen must. ik heb eigenlijk deze vraag gepost mede omdat ik helemaal niets van ontpillen weet, dat ik zwanger werd van mijn dochterje ben ik mar 1x ongi geweest dus vandaar deze vragen allemaal want ik snap dus eigenlijk op dit moment niets van mijn lijf en heb zelf niet echt het idee dat ik zwanger kan zijn omdat ik dus nog wel bloed verloren ben weet het ook allemaal niet meer en ben dus er blij met je antwoordt
Oke. De meeste meiden hier willen graag bevestiging, maar dat kan alleen door een test! Is wel handig om van de onzekerheid af te komen. Anders krijg je onbewust toch verwachtingen (had ik wel in ieder geval). Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is! X Miez
@angelmama: ik zou ook inderdaad gewoon een testje doen, dan ben je van de onzekerheid af. En het ontpillen is volgens mij bij iedereen anders dan, want mijn gyneacoloog zegt dat je na een maand ontpilt ben en ik heb de pil toch echt zo'n 15 jaar gebruikt.. Ik hoop dat je eruit gaan komen voor jezelf, dat is het allerbelangrijkste. Succes Liefs Vaam