dringende vraagje over energie leverancier?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kikkert, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke engergie leverancier hebben jullie

1. essent

2. green choice

3. rwe

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hier ook tevreden met eneco.

2. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    hier tevreden met essent nog nooit problemen gehad...

liefs

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik denk sowieso dat er bij ieder bedrijf wel iets is en klantenservice vind ik over het algemeen zwaar k*t zoals ze met klanten omgaan...

maar wij zijn begonnen bij essent we moesten een schandalige 220 euro betalen toen we na een half jaar nog niet eens op de geschatte waarde zaten wilde wij dit hun duidelijk maken maar helaas na ontzettend veel emails en cijfers door te geven bleven ze stug volhouden!

toen kwam hier ook zo iemand van de greenchoice dus wij hebben ook ja gezegd ik had het helemaal gehad met essent belachelijk duur gewoon!
    en toen kregen we dus een afrekening en zaten ze nog verkeerd en 1000 erboven ondanks de standen die je doorgeeft!
    zucht
    nu kregen we dus een brief of we nog wilde betalen en dat terwijl we dus ontzettend veel geld nog moesten krijgen!

NOU je weet het wel dit kostte ook maanden en uiteindelijk niet betaald en nu horen we niets meer gelukkig.

bij greenchoice worden we tot nu toe harstikke goed geholpen, en we begonnen met 159 voor de zekerheid krijgen nu deze maand geld terug en gaan dan 139 euries betalen..

dus ja wij zijn inderdaad wel overgestapt voor het geld gelukkig maar!

en daarbij vind ik het nog altijd oplichterij wat energie bedrijven doen!

maar ik kan je goede tips geven die elk energiebedrijf ook wel weet, stap niet over! blijf gewoon bij je energieleverancier want bij oversluiten gaan ze weer schatten en zo blijf je achter de feiten aanlopen!

houdt zelf alles bij qua standen, en als jij weet hoeveel je verbruikt en hoeveel dit kost dan eis ook dat je niet meer dan dat betaald klaar.

hopelijk heb je hier wat aan ;)
    het blijven dus piep bedrijven! hehe

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Over het algemeen ga je maar 1 keer per jaar terug.
    Vb2. Wij hebben het afgelopen jaar redelijk veel aan gas/licht betaald. Máár, dit bedrag was gebaseerd op de vorige bewoners, want ze berkenen van jaar tot jaar.
    Nu hebben wij een herbereking gekregen, na 1 jaar dus. En we krijgen geld terug én we gaan minder betalen.
    Vb2. Mijn schoonvader is in februrari overleden. Voor februari was hij al amper thuis omdat hij veel in het ziekenhuis lag en na februiari is er helemaal niks meer verbruikt omdat er niemand meer in dat huis woonde. Het verbruik voor die woning is dus ontzettend gedaald. De gene die dat huis gaat kopen, moet daar dus rekening mee houden. De kosten zullen nu heel laag lijken.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn bij Essent. Twee jaar geleden zijn we overgestapt naar Oxxio, want die waren goedkoper. Achteraf bleek dat zij helemaal niet goedkoper waren. Ja, qua tarieven die ze lieten zien wel, maar het blijkt dat ze een bedrag doorberekenen aan de consument die hun weer af moeten dragen aan de netbeheerder. Dus waren we duurder uit dan bij Essent. Na een jaar zijn we dus weer overgestapt.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    een nieuwe bewoner wordt opnieuw ingeschat of kan zelf zijn termijn veranderen. je kan ten alle tijden je termijn bedrag omhoog doen, heb ik nu ook gedaan.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Klopt, maar niet iedereen weet/doet dat.

8. Ik zit gewoon bij nuon, en ik zou echt niet anders willen ben gewoon tevreden.

9. Sjaaak

Sjaaak Bekend lid

6 jul 2006
    509
    0
    0
    Assen
    Meiden zoals ik maybe al eens eerder heb aangegeven is greenchoice een hardstikke agressieve maatschappij, Ze zullen je alles wijsmaken om maar naar hun over te stappen.

Ze vertellen zelfs dikwijls dat ze samenwerken met andere grote maatschappijen. NIETS VAN WAAR

Greenchoice is absoluut niet de goedkoopste, en je word er bijna alleen maar slechter van. JE zou eens moeten weten hoeveel telefoontjes ik per dag afhandel over mensen die opgelicht zijn door greenchoice

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt allemaal voor jullie reactie's. ik heb de knoop door gehakt en we gaan gewoon terug naar essent ook al hebben we afgelopen jaar een zeer hoge afrekening gehad (door verkeerde berekeningen). want stel we blijven bij green choice, dan blijft essent toch de hoofd leverancier.

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    bedankt voor je antwoord!

Deel Deze Pagina