hallo ik heb een drink beker gekocht voor mijn zoon van 6mnd. ik geef hem altijd smorgens pap. en dat vindt hij heerlijk. alleen ik deed dat altijd gewoon happen. ik wilde dat proberen met een fles omdat het gewoon een stuk makkelijker is, en omdat hij smorgens graag drinkt het is nogal een gedoe smorgens om hem aan het happen te krijgen. nu heb ik dus zon drink beker gekocht.. en heb ik het vanmorgen geprobeert,, maar hij bleef maar huilen. er zit ook een andere soort speen op.. zon harder. is het gewoon omdat hij moet wennen, moet ik ermee doorgaan. of moet ik ermee stoppen. graag jullie advies of tips.. groetjes
Mijn zoontje wilde hem eerst ook niet, maar na een aantal keer te hebben aangeboden begon hij er wel uit te drinken. We hebben nu eentje van de hema met een rietje, die vind hij beter dan de andere (mijn zoontje is wel wat ouder als die van jou )
Ik zou geen pap geven uit een tuitbeker, dat gaat toch helemaal verstoppen? Gewoon uit een fles of uit een bordje.. Je kan je zoontje wel gewoon wat water aanbieden in een tuitbeker om te oefenen.
pap zou ik gewoon uit een fles geven, een tuitbeker gaat verstoppen. Wel wat minder schepjes pap erin doen dan in het bordje
Tuitbeker is niet gemaakt voor pap! Gaat helemaal verstoppen en dan krijgt hij er niks uit, geen wonder dat hij dan gaat huilen... Zou het gewoon vanuit een bordje met lepeltje blijven aanbieden en desnoods af en toe uit de fles, dan wel minder scheppen pap er in doen...
ik heb zelf een drinkbeker met rietje. is vanaf 12 maanden tegenwoordig maar daar kan wel wat dikker drinken in. beide kinderen krijgen ze vanaf 6 maanden, ze wouden niks anders en toen de tijd waren ze vanaf 9 maanden. maar pap uit een tuitbeker is geen doen
Pap kan je gewoon in een papfles doen 's ochtends. Of een bordje pap en dan een beetje thee of melk uit de tuitbeker. Maar mijn dochter heeft ook niets gesnapt van de tuitbeker, zeker niet als dit een anti lek beker is. Nu kan ze trouwens zelf pap drinken uit een open beker, dat is ook wel handig!