drink jij genoeg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mayon, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Wat wel een voordeel is, regelmaat n je een kindje hebt. Mijn moeder is mn grote voorbeeld, ze werkte altijd hard (groot gezin) maar tijd voor koffie was er altijd, echt even zitten.

Hier dus ook zulke bewuste momenten, dan neem je wat maar tussendoor vergeet ik het snel ja.

Hier 4 koppen thee en 1 melk standaard.

Soms nog wat water of sinasappelsap.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik drink heel erg veel!

meestal 2 a 3 liter thee
    1/2 tot 1 liter water
    en dan nog een paar glazen (2 a 3) cola

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ik drink veels te weinig en daarom heb ik ook vaak genoeg hoofdpijn!

Drink op mijn werk 2 a 3 glazen water en een blikje Red Bull. En 's avonds vaak nog een blikje maar als ik die niet drink dan drink ik dus niks meer 's avonds.

Op mijn vrije dagen drink ik helemaal weinig dan kom ik er 's middags achter dat ik nog niks gedronken heb de hele dag!

4. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik drink echt heeeeeeeeeeeeeeel weining
    op me werk 2 glazen thee

en thuis sochtend 1 kop thee
    en bij me eten 1 glas melk

echt weining dus en ik ga ook heeeeeeel weining naar wc natuurlijk
    alleen sochtend zodra ik uit bed komt en dan uur of 16:00 en dan weer pas zodra ik naar bed gaat 22:00 a 23:00
    erg he
    en ik probeer stees aan te leren om meer te gaan drinken maar ik krijg het niet door me keel joh
    ja me urine is ook donker natuurlijk ook niet goed
    en als ik dan wel meer drinkt moet je natuurlijk vaker naar de wc en dan denk ik van ja ik stop ermee want hier word ik ook gek van

en met drukke gaat gewoon goed
    me lichaam is er zo aan gewent
    gtz Ciita

5. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik haal het makkelijk, maar drink al minimaal 1,5 liter water op een dag. Dan nog 2-4 flinke koppen thee (bij elkaar ook een liter) en soms nog melk of sap. Je kunt best, als je het vergeet, een flesje water op je bureau/tafel zetten en dat in elk geval twee keer per dag vullen en leegdrinken, dan krijg je sowieso een liter water binnen.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, ik kom daar wel aan. Ik drink heel veel en vooral water, gewoon omdat ik water lekker vind. Mijn hele leven drink ik al veel. Ik drink maar weinig sapjes of melk, hoogstens 1 glaasje per dag, meestal nog 2 cappucino's en de rest dus water.
    Alleen tijdens mijn zwangerschappen vond ik water vies, dus toen wel meer sapjes gedronken.

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hier kom ik echt NOOIT aan... ik moet me er echt toe zetten overdag...''s avonds drink ik heel graag thee dus dan drink ik iets meer.

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik drink minimaal 3 liter per dag......meestal 3 flesjes water en dan nog thee,
    decaf koffie,ijsthee,vruchtensap etc.
    Doe ik het niet dan krijg ik veel vaker migraine verder heb ik nu 3x
    een niersteen gehad en dat was voordat ik 3 liter per dag dronk
    sinds ik me hou aan die 3 liter(advies uroloog) heb ik geen nierstenen meer gehad.

9. Delta

Delta Niet meer actief

ik drink ook gelukkig veel, vooral water, anders krijg ik echt ontzettend dorst!! ik drink zeker wel 3 liter op een dag aan water ja.. anders krijg ik ook zo een droge mond! bah haha

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik probeer 2liter per dag te drinken...lukt me niet altijd hoor ;)

11. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Vaak drink ik te weinig. Daarom begin ik de dag meestal met iets van pap/ontbijtgranen, dan heb ik gelijk al een kom vocht binnen ;)
    Dan rond koffietijd een glas thee, rond de lunch een beker zuivel, rond theetijd thee of koffie, bij het avondeten zuivel/water en dan 's avonds meestal koffie. Verder niet, heb ook zelden dorst.

12. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Nee ik beland ook regelmatig in ziekenhuis met uitdroging, vooral tijdens zwangerschap.

Ik kan het gewoon niet.. ik heb geen dorstsensoren denk ik haha

Deel Deze Pagina